wat vinden jullie hier van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 00:54

flubber schreef:
tuurlijk,en geef ze dan geen ongelijk,....je bent gek als je bij een dure supermarkt eten koopt als je de aldi naast de deur hebt Haha! .En als ze t ergens anders goedkoper weten,ben ik wel nieuwsgierig,want word daar dan ook vaste klant! Clown


Rond de 60Euro heb je bij mij een regendeken met hals dus heb ik er nu een nieuwe klant bij? Haha!

Enne, Sily, volgens mij hebben wij de zelfde leverancier in Engeland als ik het zo hoor

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 08:05

T@nj@"]
[quote="flubber schreef:
tuurlijk,en geef ze dan geen ongelijk,....je bent gek als je bij een dure supermarkt eten koopt als je de aldi naast de deur hebt Haha! .En als ze t ergens anders goedkoper weten,ben ik wel nieuwsgierig,want word daar dan ook vaste klant! Clown


Rond de 60Euro heb je bij mij een regendeken met hals dus heb ik er nu een nieuwe klant bij? Haha!

Enne, Sily, volgens mij hebben wij de zelfde leverancier in Engeland als ik het zo hoor
[/quote]
een 300 grams deken?inclusief bezorgkosten?maarre,.......is niet de bedoeling dat anderen dit topic af gaan pakken Knipoog .Ik heb deze topic gestart voor me eigen,en zit dus niet op mensen te wachten die alles voor me neus gaan wegkapen.Vind ik een beetje kinderachtig.Een reactie als: "Sorry,ik vind de 60 euro te duur",vind ik een ander verhaal.Dat was nl ook mn vraag.Maar niet stiekem meteen mensen naar je eigen toe trekken.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:32

T@nj@"]
[quote="flubber schreef:
tuurlijk,en geef ze dan geen ongelijk,....je bent gek als je bij een dure supermarkt eten koopt als je de aldi naast de deur hebt Haha! .En als ze t ergens anders goedkoper weten,ben ik wel nieuwsgierig,want word daar dan ook vaste klant! Clown


Rond de 60Euro heb je bij mij een regendeken met hals dus heb ik er nu een nieuwe klant bij? Haha!

Enne, Sily, volgens mij hebben wij de zelfde leverancier in Engeland als ik het zo hoor
[/quote]

Onze leverancier zit in Nederland Haha!
Er zullen er wel meer zijn denk ik.

Flubber pak niets voor je neus weg hoor, vindt het ene leuk idee, en heb dat vanaf het begin gezegt Lachen

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 08:47

Sily"]
[quote="T@nj@"][quote="flubber schreef:
tuurlijk,en geef ze dan geen ongelijk,....je bent gek als je bij een dure supermarkt eten koopt als je de aldi naast de deur hebt Haha! .En als ze t ergens anders goedkoper weten,ben ik wel nieuwsgierig,want word daar dan ook vaste klant! Clown


Rond de 60Euro heb je bij mij een regendeken met hals dus heb ik er nu een nieuwe klant bij? Haha!

Enne, Sily, volgens mij hebben wij de zelfde leverancier in Engeland als ik het zo hoor
[/quote]

Onze leverancier zit in Nederland Haha!
Er zullen er wel meer zijn denk ik.

Flubber pak niets voor je neus weg hoor, vindt het ene leuk idee, en heb dat vanaf het begin gezegt Lachen
[/quote]
was ook niet bang voor je hoor!!! Haha! Alleen tanja's reactie vond ik iets minder,maar kan aan mij liggen

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:09

Gevoerde regendeken in maay 135 ol ????

Make my day Haha! Daar ben ik al heel lang naar op zoek, de prijs is een lachertje (vind ik) dan zou ik er zelfs 2 nemen.....hier een geintreseerde Knipoog

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:34

Uhh nee hoor, sorry hoor Flubber maar het was alleen maar een reactie op jouw eigen bericht, omdat je zelf zei: als ze het ergens anders goedkoper weten wil ik dat ook graag weten, vandaar dus,niet om klanten weg te kapen of zo, trouwens dan wordt het al snel commercieel en dat mag niet. (overigens is de deken waar ik het over heb niet 300gr. maar een dunnetje)
Nogmaals sorry, dat was mijn intentie totaal niet!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 11:47

T@nj@ schreef:
Uhh nee hoor, sorry hoor Flubber maar het was alleen maar een reactie op jouw eigen bericht, omdat je zelf zei: als ze het ergens anders goedkoper weten wil ik dat ook graag weten, vandaar dus,niet om klanten weg te kapen of zo, trouwens dan wordt het al snel commercieel en dat mag niet. (overigens is de deken waar ik het over heb niet 300gr. maar een dunnetje)
Nogmaals sorry, dat was mijn intentie totaal niet!

is goed hoor tanja!! Haha! even goede vrienden dan OK dan! .Was misschien ook een beetje overdreven reaktie van mij sorry

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 11:49

ukkiepuk schreef:
Gevoerde regendeken in maay 135 ol ????

Make my day Haha! Daar ben ik al heel lang naar op zoek, de prijs is een lachertje (vind ik) dan zou ik er zelfs 2 nemen.....hier een geintreseerde Knipoog

hoi ukkiepuk Haha! (lollige naam!) regendekens in maat 135 ol zijn inderdaad verkrijgbaar bij ons.De kleur is alleen afhankelijk van wat er in voorraad is.Zal vanmiddag ff informeren wat die precies gaan kosten en laat t je zo spoedig mogelijk weten
doegie!!!