Ervaringen Korrector Pad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Ervaringen Korrector Pad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 10:08

Hallo, zijn er mensen onder jullie die ervaringen hebben met de www.korrector.com pad? Deze zijn ook te koop in nederland en het lijkt mij eigenlijk wel wat.


Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:10

Korrector can be used for a host of different saddle fitting problems as well corrective, remedial and preventative treatment of horses in the saddle area. Korrector has been proven to not only make an ill fitting saddle fit but also reduced the pressure that those saddles exert to below that of a correctly fitting saddle!

Wat dacht je van een goed passend zadel in plaats hiervan! Het is zo zonde van je paard als je hem verprutst met een slecht zadel daar helpt zo'n lapje stof echt niet tegen hoor!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 10:14

En wie zegt dat mijn zadel niet goed past Knipoog Mijn zadel is voor mijn paard helemaal op maat gemaakt door van Triest, en ligt dus prima. MAAR, ik zou graag lucht willen in mijn zadel, dit kan ook allemaal hoor maar kost rond de 400 euro. En het is voor mij de vraag of ik dat mijn zadel waard vind. Zo'n pad lijkt mij dan wel een fijne tussenoplossing. Bovendien heeft mijn zadel een breedte van 34 en op stal staat een jong paard dat ik ga rijden. Dan lijkt het mij ook handiger als ik daar zo'n lucht pad bij kan gebruiken. Want zeker bij een jong paard blijf je anders bezig om het zadel aan te passen.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:18

Ik ben zelf niet zo gek op lucht in een zadel omdat het veel harder is dan wol.
Maar ik ga volgende week wel even kijken naar en corrector-pad omdat het voor mij erg handig is. We hebben altijd veel verschillende paarden op stal en het is onmogelijk om voor allemaal een passend zadel te hebben. Dit lijkt me wel een goede oplossing.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 10:25

Toch wordt er over lucht wel gezegd dat het beter is voor de spiergroei etc. Koop jij dat ding ook in nederland? Via de post kan je het binnen 48 in huis hebben stond op de site.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:32

Staat er ook een prijs op de site???
Ik koop hem wel in Nederland omdat het me wel handig lijkt een kleine cursus te krijgen hoe ik dat ding moet gebruiken.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 10:44

Nee, mailtje van mij is al onderweg. Maar ik koop het ding ook in nederland hoor bij zadelmaker nogwat.

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:05

Heey wij hebben er ook 1 dik uur bezig geweest om hem goed te krijgen en nu nu ligt ie erg ens op zalder of dat hij al weer door verkocht is dat weet ik niet. maar je kan er ook de zit van de ruiter meet corriceren (of hoe je het ook schrijft)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Noor17, YandexBot en 74 bezoekers