goede winterjas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:02

Ik heb eenn 3-1 van HappyValley. Mooi babyblauw met donkerblauw OK dan! Lovers . Er zit een fleece vest in die je eruit kan halen. superfijne jas, winddicht, waterdicht weet ik nog niet, maar gegarandeerd warm!

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:14

Ik heb altijd een Kyra K jas dit zijn super jasjes ook niet van die lompe dingen maar mooi getailleerd en ze zijn superwarm wat uiteraard het belangrijkste is.....maar het oog wil toch ook wat. *LOL*

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:18

esje schreef:
Ik vanmiddag gelijk gebeld naar de ruitersport zaak bij ons in de buurt, en hun hadden het over de 4-in-1 ??????. En de naam is BR lieghtenstein.
En toen ben ik dus aan het neuzen gegaan op internet en hij staat met foto op www.br.nl En ik vind hem gaaf die moet ik dus hebben.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vooral omdat ik al zulke goeie ervaringen met de vorige heb opgedaan.
En voordat ik het vergeet hun verkochten hem voor 166 euro. Dus ik weet niet of het dezelfde is, maar deze is wel van de nieuwe wintercollectie.


JA dat is wel dezelfde, jemig ik ben gewoon 20 euro genaaid..... Boos!

esje
Berichten: 49
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Helden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:43

Ja dat is inderdaad balen voor je curly Ach gut . Was er zelf zelfs van overtuigd dat ze bij dit soort merken vaste prijzen hanteerden. Niet dus!!!!!!!!!!!!!!!!.
Dus eerst een beetje rondvragen of rondbellen kan je algauw iets opleveren.

Maar troost je je hebt wel een supergave degelijke warme jas OK dan!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:43

esje"]
Ja dat is inderdaad balen voor je curly Ach gut . Was er zelf zelfs van overtuigd dat ze bij dit soort merken vaste prijzen hanteerden. Niet dus!!!!!!!!!!!!!!!!.
Dus eerst een beetje rondvragen of rondbellen kan je algauw iets opleveren.
[/quote]

Tja, maar goed..... vaak als ik wat zie dan wil ik het ook gewoon hebben en ga thuis niet eerst alle ruitersportzaken afbellen, moet ik eigenlijk wel doen Huilen

[quote="esje schreef:
Maar troost je je hebt wel een supergave degelijke warme jas OK dan!


Dat dacht ik Bloos

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:19

Heb inmiddels mijn tweede Happy Valley Siberian en ik woon er al jaren in.... Alleen wil er nog wel eens een naadje los gaan dus zo af en toe moet ik er wel met naald en draad bij omdat ik anders mijn sleutels verlies in de voering.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 08:51

#Ymke# schreef:
Ik heb eenn 3-1 van HappyValley. Mooi babyblauw met donkerblauw OK dan! Lovers . Er zit een fleece vest in die je eruit kan halen. superfijne jas, winddicht, waterdicht weet ik nog niet, maar gegarandeerd warm!


Die klinkt ook wel leuk, heb je daar een foto ofzo van? Schijnheilig