Stalling Roosendaal of omgeving?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Stalling Roosendaal of omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 13:41

Over enige tijd zou ik graag mijn paard willen stallen bij een pensionstal waar een binnenbak is. Momenteel heb ik alleen een buitenbak en toch zou ik een binnenbak wel heel erg fijn vinden Weet iemand in Roosendaal of omgeving (bv. wouw, wouwse plantage, essen rucphen etc) een stalling met binnenbak? Graag geen maneges, deze zijn mij allemaal al bekend Knipoog

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:44

Je kan de Reigershof proberen in Oud Gastel. Heet wel manege maar is het niet Knipoog

Die hebben 2 binnenbakken, nou ja een grote in een soort van L-achtige vorm. Een is 20x40 en de andere is 20x60.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:55

Als je bij Marktplaats.nl selecteert op NB (noord brabant) in de rubriek stalling/weide staan er best veel in die omgeving...
Tippie...

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 13:57

Dankje Jac, heb ik al gedaan Knipoog Wel heel veel pensionstallen maar maar weinig met buitenbak. En dan is het weer of te ver etc. Er staan er wel een aantal tussen maar ik hoopte via deze manier wat meer te vinden en eventueel bevindingen van andere te horen

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:01

In Etten-Leur heb je ook bijvoorbeld Stal 't Sander, maar weet niet of dat dat te ver weg is voor je, en ik weet ook niet of ze plek hebben....

Groetjes en succes!

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 16:43

Bij het Reigershof heb ik weleens geinformeerd maar daar zijn de prijzen excl. voer dus dat vond ik wat minder... Boos! Dan zou ik waarschijnlijk toch al snel boven de 250 komen en dat vond ik toch wat veel... (berekend dat daar dan ook nog reiskosten bij komen..) Ik wil er zowiezo weleens gaan kijken, wie weet is het toch wel wat Lachen!

Chubby, Etten-Leur vind ik wel een beetje te ver eigenlijk Scheve mond Ik zoek het net iets dichter bij huis eigenlijk Knipoog

Mocht iemand nog andere adresjes weten dan hoor ik het graag OK dan!

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:39

Hoi, een kennis van me heeft een pensionstal in Wouwse plantage, met binnenbak, 20 x 60. Prijs valt reuze mee vind ik..PB me maar even..
Gr. Clau

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 10:02

Ik heb je een pb gestuurd CLau! Lachen

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:36

Bij manege Visdonk hebben ze nieuwe stallen, ik denk niet te duur en de mogelijkheid direct het bos in te rijden.

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 11:55

Hoi Grani, bij manege visdonk heb ik onlangs ook al geinformeerd. Maar daar hebben ze maar 1 binnenbak en met de lessen die ze geven zal ik dan waarschijnlijk in tijdnood komen met mijn werk... Scheve mond Je kunt dan uiteraard alleen maar buiten de lessen om rijden en aangezien er iedere avond lessen worden gegeven zou ik niet zo goed weten hoe ik dit zou moeten doen...