Rotklus!?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cempres
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:06

in de zomer je paard uit de wei halen als hij helemaal achterin staat tussen het riet en daar je van afstand alleen een hele kleine wit-zwarte vlek ziet

Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:11

cempres schreef:
in de zomer je paard uit de wei halen als hij helemaal achterin staat tussen het riet en daar je van afstand alleen een hele kleine wit-zwarte vlek ziet



JAA herkenbaar! Haha! En dan vooral niet komen als je roept.. maar wel naar je kijken tot je bij ze bent.. Maar een stap verzetten.. NOT! Boos!

cempres
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:12

hij komt naar me toe als ik op 5 meter afstand sta maar dan heb ik eerst ook wel al de marathon gelope!!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:25

Ik heb echt een hekel aan alle dingen als het koud is, donker en ik dan idd 80 liter water kan gaan halen in Jerrycans, en ik knoei (kan ik de stalgang weer drogen als wordt het ijs, of dan moet aansingelen, of de wei leeghalen al;s het warm is of stront wegbrengen op zondagochtend, dat was het ergste wat ik ken.....

Waarom vinden we paarden eigenlijk zo leuk Verward

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:47

Of met de kruiwagen de hele hoge mestbult op moeten rijden op een smal plankje, dan uitglijden en de inhoud van de kruiwagen over je heen krijgen...

Ik rij nooit meer een mestbult op! Scheve mond

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:54

*hahaha* of met een volle kruiwagen crashen over een bobbeltje in het gangpad, zodat de hele inhoud in de gang ligt.........kan je dezelfde mest 2 x opladen......

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 15:32

MarijeR schreef:
Na een lange dag keuring de vrachtwagen leeg halen...


Eens
Verder kan ik niets bedenken.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:14

De spinnenwebben weghalen Haha! Dat is echt eng en ale spinnen doodmaken.

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:32

mijn pony longeren als ze over-happy is, en vooral als onze bak een modderzooi is. (en flats! voorover in de modder!)

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:52

een zeik natte bak mest-vrij maken. Echt, er zit geen droog stukje meer aan mijn benen en armen.

En in de vrieskou waterbakken vullen is ook niet echt favoriet

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:46

Als het ijskoud is borstelen enzo, mijn vingers zijn dan bevroren doet zo'n pijn.
Of de pony's uit de wei willen halen maar dat ze vrolijk rondjes in de wei gaan rennen en echt er niet uit willen, dan zie ik gewoon aan ze dat ze met mij zitten te spelen en dan kan ik het NIET hebben dat ze het gewonnen krijgen en dat ik eerst weer terug moet die wei uit om brokjes ofzo te gaan halen Boos!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:40

met een volle kruiwagen naar de aanhanger rijden,daar is het als het nat is(zoals binnenkort dus weer) een gote modderbende......als ik ergens een hekel aan heb is het wel daar vacuum gezogen staan met een volle kruiwagen die ik geen kant meer op krijg Stoom uit je oren ............

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:59

De hoefschoen om je paard z'n hoef doen als hij geblesseerd is. Stoom uit je oren
Daar wordt heel wat bij gescholden, wat een ongelooflijke k-klus is dat. Schijnheilig

Onder normale omstandigheden scoort de auto opruimen en je trailer inparkeren na een wedstrijddag ook behoorlijk hoog.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:07

Op een natte gure donkere winteravond als het staat te strontregen met brok, plakken hooi, emmers water, en drollen zeulen door de modder Boos!

Dan plak je dus volledig onder, je kan haast niet bewegen door de 20 truien die je aan hebt, en als je pech hebt zuigen je laarzen zich vast in de modder terwijl je emmers poep staat uit te kappen.

Of uitmesten op zo een dag, m'n kruiwagen rijdt GEGARANDEERD vast in het slijk
En dan valt dat ding weer om, *domme nou ben ik weer vast gezogen* je verliest een laars *brrr natte voeten* je staat onhandig op 1 been en verliest je evenwicht wéér ...
Je zweet en vervloekt jezelf omdat je zonodig weer 20 truien aan moest, je handen lijken tijdterwijl af te sterven, je lange haar plakt vol met troep en smurrie ....

Daar heb ik dus écht een hekel aan Haha!
Hoewel ik toch steeds weer met goeie moed begin, en jezelf uitlachen op zo een momenten is een heel goede manier om het toch een beetje leuk te houden *LOL*