haj
Ten eerste eerste dankje voor je antwoord.
Ik heb al zoveel met haar geprobeerd, ik heb les gehad van Josepha Guillaume van Taonara en Equihof.
Maar op een gegeven moment kwamen we hier ook niet meer verder mee, we hebben al vanalles geprobeerd met deze kleine meid.. Verschillende werk methodes en verschillende manieren van grondwerk. Ik heb met haar geheel los gewerkt gaat 10 min prima en dan opeens vanuit het nietst word ze kwaad en gaat ze echt lelijk doen, en wilt ze ook niets meer.
Soms heeft ze goede dagen, en draaft ze vrolijk mee en verzameld ze. Andere dagen wilt ze niet eens een schouderbinnenwaards doen in stap..
Wij komen hier echt niet verder mee, ik heb verschillende dingen geprobeerd en verschillende methodes geprobeerd...
Er is niks drastische veranderd sinds een jaar, ze staat al 3 jaar op dezelfde stal en met dezelfde paarden.
Ik heb haar van binnen en van buiten laten nakijken (osteopaat en shiatsu therapeut) ook is er bloed geprikt. Ze heeft last van het bekken (oud probleem al) en van bepaalde organen, dit is met ander voer en ander bepaalde natuurlijke suplementen verder in orde gekomen.
Het is niet zo dat ik haar wil verkopen, ik zou haar het liefst zelf houden zodat ik weet waar ze is en dat ze het ook goed heeft, alleen vind ik deze dure stalling teveel geld voor een paardje waar ik echt totaal niks mee kan..
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb in ieder geval een opfok adres in Echt gemaild met deze informatie, ik hoop ook snel iets te horen..