Naast fulltime baan nog iets extra?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Naast fulltime baan nog iets extra?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 18:40

Wie doet dat?? Ik werk momenteel 40 uur, en wil er nog iets bijdoen van een paar uur. Zo zit ik niet zo krap bij kas want ik leef volgens mij een beetje boven mn stand met een huis, 2 auto`s en een paard... Bloos
Ik zou graag iets thuis willen doen, zoals brieven vouwen of whatever. Weet iemand hoe je dat kan vinden?? Als het niet thuis kan iets van een paar uur op de zaterdag, wat leuk is, waar je niet bij na hoeft te denken en wat goed verdient. Wie heeft er tips??

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:08

Misschien kun je 's avonds telefoontjes aannemen bij bijv. de otto (van die kleding catalogus). Want die mensen hebben thuis gewoon een extra toestel en nemen dus thuis de telefoon op voor bestellingen. Lekker makkelijk toch! Hebben ze vast wel bij meer postorderbedrijven, zo'n systeem!

juval

Berichten: 13209
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:14

ik heb wel eens thuiswerk gedaan, inderdaad inpakwerk. Ik heb het wel 1 avond volgehouden, wat een k-werk zeg...... er staan bij ons in de regio regelmatig advertenties in de (plaatselijke) kranten. volgens mij is er ook wel een thuiswerk-site, of -.pagina
misschien zou je kunnen oppassen op kinderen? of inderdaad wat Pascha zegt telefoon of telemarketingwerk.
succes!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:21

Ik zou geen telefoon werk in huis doen.
Dan heb je echt geen rust meer.

Als je envoloppen gaat vouwen o.i.d dan kun je dat altijd even opij leggen als je bv gaat eten of je favo programma gaat kijken.

Een telefoon staat nooit stil.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:31

Ik zat er over te denken om op zaterdag avond bij een kroeg/dancing in de buurt te werken.
Ik denk er nog steeds over na eigenlijk Haha!

Ik heb een periode buiten mijn werk in de dierenwinkel ook nog op zaterdag op de markt gestaan.

Verdiende ook lekker bij, maar je moet helaas wel je hersens erbij houden.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:27

Ik ben ook een tijd op zoek geweest naar thuiswerk maar er is helaas niets te vinden.
Ben toen maar voor mij zelf begonnen Haha! Maak nu fleece dekens en binnenkort komt mijn eigen webshop online en ik heb nog gewoon een 40 urige werkweek bij een baas, nu maar hopen dat ik daar binnenkort wat minder kan gaan werken......