Wat zou ik kunnen vragen?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

joyce B

Wat zou ik kunnen vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 19:35

Van de week belde Chantallalla op, met de vraag of ik misschien een 3,5 jarige pony door wilde rijden voor een man, omdat er een meisje vanaf was gevallen van een jaar of twaalf en die had haar elleboog kapot.
Nu dacht hij dat het goed zou zijn als de pony eens goed doorgereden zou worden door een ouder, wat ervaren iemand met wat meer overwicht.
De instructrice van Chantal had geen tijd, dus dachten ze aan mij Schijnheilig

Aangegeven dat ik het wel heel druk heb met drie paarden om te rijden en een vierde om te verzorgen, maar dat ik best even met Chantal mee wilde om eens te kijken...

Daar even op die pony, een haflinger van tegen de 1,45, gereden en al snel door wat de problemen zouden kunnen zijn voor dat jongere meisje.
De pony maakt zich erg sterk, gaat op je handen hangen als ze de kans krijgt en trekt je zo uit het zadel. Vooral als ze plotseling haar hoofd tussen haar benen zou brengen en zou bokken natuurlijk...
Daarbij was ze eigenwijs (andere kant uit willen, niet vooruit willen) en wat koppig, maar niet extreem... (het blijven haflingers Schijnheilig Knipoog )

Die man zag het wel zitten dat ik haar door zou rijden en gaf aan daar ook wel een vergoeding tegenover te willen zetten. Ik moest er mar even over na denken en dan contact opnemen.

Nu heb ik het eigenlijk al heel erg druk, dus ik vraag er niet om, maar een zakcentje bijverdienen is natuurlijk ook leuk.
Nu vroeg ik me af wat ik zou kunnen vragen als vergoeding per keer, voor het geval ik het wil doen.

het is ongeveer 12km rijden, 24 km per keer dus. Mijn auto rijd 1:10 benzine. Tja, ik heb geen wedstrijdervaring ofzo, rijd in mijn eigen ogen echt niet fantastisch, maar blijkbaar vond die man dat ik prima voldeed.
Ik zat zelf te twijfelen tussen 10 euro en 7,50 per keer. Voor minder doe ik het echt niet want ik ben er wel weer anderhalf uur extra aan kwijt en mijn benzine en ik heb op zich geen slechte baan en ook genoeg paarden. Dit is overigens tijdelijk (een maand?) een paar keer per week. (Ik heb maar 2 keer, een enkele keer 3x per week tijd)

Wat vinden jullie een redelijk bedrag?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie