Agressieve aanval!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Agressieve aanval!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:44

Ik breng altijd twee verzorgpaarden naar de grote wei. Toen ik vanavond terug kwam, zette ik ze in het kleine weitje. Daar is zo'n inhammetje voordat je in de wei komt. Ze stonden nog in het inhammetje en Queen stond bij het hek en Atlanta stond erachter. Toen ik 100 meter weg was ging Atlanta Queen helemaal in elkaar trappen Boos! Huilen Niet een trap ofzo, echt wel 50 keer ofzo Boos! , ik er als een gek roepend op afrennen maar toen was Queen al door het hek gebeukt. Nu zit ze helemaal onder de bloedende hoefafdrukken en is hele stukken vel kwijt. echt zo Zielig Huilen
Maar normaal zijn ze zulke dikke vriendinnen. Ze stappen de stal in elkaar als een van beide ook maar eventjes weg is.
Weten jullie misschien waardoor dit komt?

Groetjes Els Marie

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:53

Ik weet het niet, maar is Atlanta de baas over Queen (of iig in de hogere rangorde zit)? Want dan zou het wel eens kunnen zijn dat Queen 'iets' deed wat Atlanta, als baas zijnde, niet pikte em Queen meteen afstrafte. Snap je? Ik weet niet of dit het is, maar het zou wel een reden kunnen zijn!! Veel succes iig nog met de 2 paarden OK dan!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:54

Ik snap je verhaal niet?! Verward

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:59

welke niet? van mij of van Taygalover??

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:01

Tay

MiSty_01
Berichten: 16
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:06

tjaah.. mensen kunnen ook de dikste vrienden zijn, en daarna slaande ruzie krijgen.. waarschijnelijk denkt een de baas te zijn!! bennik met yvonneAa eens...!! *LOL*

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:20

Atlanta is wel de baas en niet zo'n klein beetje ook. Ze probeert het zelfs wel eens bij mij, maar daarna lange tijd niet meer Haha! omdat ik dan ff de baas ga spelen Haha! Schijnheilig Schijnheilig Maar als een paard niet doet wat een ander wil is het toch gewoon 1 trap Verward en niet gelijk zoveel dat dat beessie door de omheining moet beuken om te vluchtn. Verward

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:22

Eigenlijk is het verhaal in het kort dat Atlanta Queen gewoon als een gek staat te trappen zonder reden, snappie Relliej. En de rest van het verhaal bedoel ik gewoon mee dat Queen niet kon vlucht omdat ze ingesloten stond.

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 22:47

Niemand meer een ander idee............?
Want ik weet niet wat de eigenaar gaat doen, maar Atlanta heeft wel meer kuurtjes en dit is behoorlijk gevaarlijk.

suri
Berichten: 13
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:53

`waarschijnlijk komt het doordat ze op een klein stukje stonden en niet op het grote stuk wei, als paarden bij elkaar staan hebben ze wel ruimte nodig om te vluchten, ik denk dat queen te dicht bij atlanta stond en niet weg kon toen atlanta dreigde en sloeg, atlanta zal de baas zijn en toen queen niet op tijd weg kon komen werd ze boos omdat queen niet "luisterde'

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 22:59

Zou wel eens heel goed kunnen Suri! Is het misschien de oplossing om dat gangetje af te zetten zodat ze iig niet klem gezet kan worden?
Groetjes Els Marie