manege de Achterhoek of andere logeeradressen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

manege de Achterhoek of andere logeeradressen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 14:40

voor mijn paard in de Achterhoek???

Nu we een trailer hebben wil ik Fie wel eens meenemen als we naar de ouders van mijn vriend in de Achterhoek gaan.
Zij wonen in Aalten en het liefst zou ik daar in de buurt dan een plekje voor haar willen hebben waar ze een paar daagjes of een weekendje kan staan en waar ik ook lekker kan rijden.

Gisteren zijn we bij manege de Achterhoek in (of eigenlijk net buiten) Aalten wezen kijken en daar kon ze wel terecht en het zag er best leuk uit. Dicht bij een ruiterpad en ook weidegang.
Heeft hier iemand misschien ervaring met deze manege (als pensionstalling) of weet er iemand nog andere leuke logeeradressen voor mijn paardje in deze buurt?


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:51

Manege de achterhoek, is een hele leuke manege, is in aalten. Denk dat je die bedoel?

Lekkere wei en hele leuke mensen allemaal. Ben er al een paar keer op vakantie geweest en is onwijs gezellig!

samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:06

op www.paardentoerisme.nl vind je veel adressen in de achterhoek. Als je zoekt op winterswijk en dan fam. hoytink in het woold. Het zijn hele fijne mensen met goede stallen, weidegang, verlichte grote buitenbak en het bos op 15m afstand in een hele mooie omgeving. ze gaan echt super met jou en je paard om en rijden zelf ook aangespannen. Ik heb er met mijn vers uit het land geplukte 2,5 jarige een jaar gestaan en ik en m'n paard en ik hebben het super gehad. ik ben toen van stal veranderd om dat ik m'n paard thuis kon hebben toen, nu niet meer ben inmiddels naar winterswijk verhuisd en het paard staat nu om de hoek.
wil je meer info pb me

groetjes

samirah

springen is passie, dressuur is een kunst

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 11:09

Bedankt voor jullie tips!
Die manege is inderdaad in Aalten (er net buiten).
Ik denk ook dat dat onze bestemming wordt de eerste keer dat we gaan uitproberen hoe het gaat om zo'n eind met de trailer op pad te gaan.

Nou klinkt die andere stal ook wel erg interessant, vooral om dat mennen. Tegen de tijd dat we ook met de kar op pad gaan verder weg ga ik daar zeker eens kijken!

samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:50

veel succes met een eind op pad gaan met de trailer richting de achterhoek. Ik zou het leuk vinden om eens te meeten als je toch in de achterhoek bent. De stal waar ik het over had heeft ook een vakantiehuisje erbij, misschien een leuk idee voor een vakantie?
( even de Achterhoek promoten Haha! )

springen is passie, dressuur is een kunst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 29 bezoekers