Arreslee..?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Arreslee..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 20:44

Hier doet t de ronde dat t dit keer een ECHTE winter wordt, een koude, met sneeuw *LOL*

En nou bedahct ik me net dat de baas ook een echte arreslee heeft.. Wat lijkt me dat gaaf, om vd winter een keer compleet met kerstmuts met de arreslee weg te rijden...

Is er hier iemand die dat ooit gedaan heeft, en hoe moet dat met Knilles..? Kan die met dat dunne laagje sneeuw wat hier in nederland normaal is op scherp gezet worden?


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:21

Dat is wel een leuk idee zeg! Flinke kalkoenen onder de ijzers en vertrekken maar Knipoog Wordt het echt zo'n koude winter? Ik heb wel een 'gewone' slee, dus misschien is het een idee om mijn shet ervoor te spannen Schijnheilig

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 22:41

gaaf! Haha!
De ganzen zijn vroeg vertrokken dit jaar, de boeren zeggen dan dat t een strenge winter wordt... Nou, van mij mag t, ik ben die flutwinters met nix als regen beu!
K zie t wel al helemaal zitten.. Knilles voor de slee!!! Ga morgen eens kijken hoe die slee eruit ziet, en of k m op kan knappen als t nodig is..

Hoe doen jullie dat eigenlijk over t algemeen als het gesneeuwd heeft, buiten rijden? Heo voorkomen jullie die ijsklompen in de voeten?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nooky en 79 bezoekers