viertal appaloosa's oprichten M niveau

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jihoe

viertal appaloosa's oprichten M niveau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 18:14

het lijkt me onwijs leuk om in een viertal te rijden en dan natuurlijk met appaloosa's grote maat. en dan natuurlijk meedoen met wedstrijden of demonstraties.
zijn hier meer mensen in geïntereseerd? Stuur me een PB of reageer hier.Ik woon in zuid holland.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:59

Mail eens met Sonja de Wit, die heeft een showteam vanuit het stamboek, is dat niet wat voor jou? Ze moeten wel ingeschreven zijn in het NAS, en je moet ook zelf lid zijn geloof ik

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:09

Tja lijkt me wel heel erg leuk, maar achttal van het promotieteam is ook al niet haalbaar voor mij. Als er nou een paar in de buurt woonden Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 07:04

Ik ben overal voor in, ik ben alleen (nog) geen M dressuur. Ik heb een appie van 1.59 . Het caroussel van het NAS is ook leuk hoor, maar wedstrijden rijden met een viertal lijkt mij ook leuk.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 07:41

Ja maar als je een viertal wil, moet je wel allemaal lid zijn van dezelfde vereniging.

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 07:42

Ehm, M-dressuur? Ik ben helemaal niet geklasseerd met die van mij Haha!

Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 07:43

liberty schreef:
Ja maar als je een viertal wil, moet je wel allemaal lid zijn van dezelfde vereniging.

Dan wordt het helemaal lastig Lachen

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 19:32

er moet toch wel iets te regelen zijn?
Ik ben wel lid van het NAS en ben ook eens naar het promoteam appaloosa's geweest (met paard)
was leuk maar ik vond het te ver weg voor mij en het niveau viel me een beetje tegen, dit komt waarschijnlijk omdat er vaak mensen stoppen en er weer nieuwe in de plaats komen.
Ik heb nog nooit in een viertal gereden maar het lijkt me gewoon erg leuk.
het hoeft ook niet perse een M viertal te zijn, maar wel serieus met het doel demonstraties en misschien wedstrijden.
Zou toch een waanzinnig gezicht zijn om mee te doen met een viertal appies?
lid worden vandezelfde vereniging is volgens mij het kleinste probleem, er zijn zat verenigingen waar ze een laag lidmaatschap vragen en je kunt gewoon bij meerdere verenigingen ingeschreven staan.
Ik hoop nog steeds op reacties!

M2+1

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:28

Mijn doel is dan toch eerder wedstrijden dan demonstraties. Van het NAS uit worden er nl ook viertal demo's gegeven etc waarbij het nivo een stuk hoger ligt dan het caroussel. Ik heb er zeker geen probleem mee om startkaartlid te worden van een andere vereniging. Maar het moet natuurlijk wel allemaal haalbaar zijn. Evt een oproep op de site van het nas?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie