wat vinden jullie hier van...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:54

een hotel waar ze ook pension stalling hebben voor een lagere prijs en een honden en katten pension enz.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:30

hoi,

Best een leuke naam, hoor. Mijn oude pony heet ciska nou niet bepaald een naam die haar zou hebben gegeven, in loop van de tijd krijg je toch wel een koosnaam of roepnaam, bij haar werd dat dus Cissie (hum, ook nie echt geweldig, maar goed).
He veel plezier hier op bokt en met je verzorgpony

gr. cissie

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:12

een paardje van een vriendin van me heet ook Ciska, nou ja die heeft ze zelf zo genoemd. Want hij heette eigenlijk Sietske.

Wat Christel betreft... noem haar Chrissie.... wat kan jou het schelen ?

Mijn vorige paard heette Helmert Utopia, das nog veel erger !

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:16

ach wat maakt het uit hoe die heet, als je er maar plezier aan hebt daar gaat het toch om?

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:24

liza van loon schreef:
ach wat maakt het uit hoe die heet, als je er maar plezier aan hebt daar gaat het toch om?


en zo is het Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:50

Twaalf jaar is nog jong hoor. Als je bedenkt dat paarden dertig jaar kunnen worden!

En de boktregels vind je hier: [AM] De regels op Bokt.nl

Regel 7 onder tips en tricks gaat over het posten in MSN taal.

7. Let op je taalgebruik. Lappen tekst zonder ook maar één lege regel of teksten die overlopen van de taal- of typefouten worden door veel mensen meteen overgeslagen. MSN-achtig taalgebruik ('boeiuh', 'nix', 'd8', 'me fiets', 'paardjuh' en meer van dat soort fraais) is ook niet toegestaan. Op deze manier blijft Bokt.nl voor iedereen leesbaar.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:24

Dan zul je ook hebben gelezen dat het offtopic gaan in een topic niet word gewaardeerd. Je hebt in een topic nu al vier verschillende vragen gesteld, en ik krijg een beetje de indruk dat je berichten aan het sprokkelen bent.

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:54

ik vind het best een mooie naam eigenlijk! een paardje waar ik heb gereden heet ook zo, en ik vind het helemaal geen rare naam hoor!