Help ik heb een heeeel groot probleem :(

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanne9489

Help ik heb een heeeel groot probleem :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 17:45

heey nou ik heb dus een heel groot probleem ik heb namelijk een eigen paard. sinds ik haar heb loopt ze in het begin vooral als ze nog niet los is lijkt het net of ze een grotere stap met haar rechter voorbeen maakt. Nu word dat veel erger en nu voel ik ook steeds een soort knik als ze haar been weer neer wilt zetten. Het lijkt net alsof alsof er twee botten langs elkaar schuiven. Toen heb ik haar gelongeerd en zag niks vreemds ik heb ook de dierenarts erbij geroepen en zei dat er niks mis was maar ik voel me er toch niet lekker bij het lijkt ook of ze er pijn aan heeft maar ook alleen als ik rij. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat het is ?? Ze is niet kreupel!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:47

Ook even navragen aan de hoefsmid.
Second opinion van nog een dierenarts of iemand anders er opzetten die het dan ook kan voelen, met zijn tweeen sta je sterk toch Haha!

Als jij het voelt en je voelt je er niet lekker bij zou ik er sowieso niet zomaar genoegen mee nemen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sanne9489

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 17:49

hoefsmid nog niet echt aan gedacht omdat die pas nog is geweest maar zal vragen of hij morgen wil komen om te kijken. verder nog mensen suggesties ??

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:27

misschien is het verzet ,want met longeren doet hij het toch niet.het is maar een idee

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:35

mischien zit er ook wel iets bij de spieren! probeer haar te masseren en kijk of het dan beter gaat!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie