mijn bijrijdster update dan nu maar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ChestnutArabians
Berichten: 214
Geregistreerd: 08-09-03

mijn bijrijdster update dan nu maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 00:22

nou zoals jullie mischien nog wel weten van mijn vorige berichtje, had ik wat probs met mijn bijrijdster Boos!

nou ik heb haar aangesproken en er een end aan gemaakt. gelijk een beetje boos natuurlijk maarja het is mijn paard en ik accepteer gewoon geen gezuer meer.

maar nu kwam er dus nog meer boven water.
voor dat ze een les had ging ze altijd mijn liever knollie longeren, blijkbaar want dat wist ik dus niet, doe dit zelf namelijk nooit is niet nodig.

maar wat deed ze dus alleen maar helebooel rondjes keiharde galop, dus lekker bezweet maken voor dat je erop gaat.

en dan kom ik er ook nog is achter dat ze altijd op mijn paardje loopt te katten enz enz enz.

ik ben heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt en dat ze haar dus niet meer doet.
ik kom haar alleen helaas nog heel veel tegen op de manege maar daar moet ik dan maar mee leren leven.

dus nu ga ik op zoek naar een lieve bijrijdster dus als jullie nog iemand weten uit de omgeving van zaandam. het liefst een westernruiter.
ik hou me aanbevolen.
en ik wil jullie allemaal nog bedanken voor het extra zetje

groetjes olga OK dan!


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:11

goed van je dat je het gezegt hebt.
en sukses met het vinden van een nieuwe bijrijder .

Z1+1

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:21

Goed dat je ermee gestopt bent, wat zo te horen wat het niet echt een goeie. Ik hoop dat je een goede nieuwe bijrijder zal vinden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gambler21, Josien_, meniekske en 95 bezoekers