Mag een Shet!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Mag een Shet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 18:01

Hallo!!!

Ik mag van mijn ouders een Shetlander kopen, *LOL* onder de voorwaarde dat ik alles zelf betaal. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie per maand gemiddeld kwijt zijn, ook aan verzekering enzo?
Alvast bedankt! Haha!

Groetjes, Marloes.


__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 22:29

*schop*

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:40

Heb je gePBt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 22:47

leuk heeee!
maar nu niet buddy vergeten he Tong uitsteken

Dag lieve mama...

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 00:29

Ik ben aan mijn Shet 80 euro per maand kwijt aan stalgeld. Maar dat verschilt natuurlijk nogal waar je haar stalt.

In het land der blinden is eenoog koning!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 07:32

als je een weitje zoekt met schuilstal ga je veeel goedkoper af zijn en das nog veel leuker voor een shet ook! Misschien kan je wel gewoon bij iemand staan of samen een weilandje huren!!

En verder heeft een shet niet zo bijzonder veel nodig, neem gemiddeld 20 euro permaand voor hoefsmid en zorg dat je zeker een reserve hebt voor de veearts! verder kosten mijn shetten me enkel nog wat hooi en natuurlijk borstels, zadeltje en hoofdstel enzo, maar dat hetb ik 2de hands gekocht en dat is meestal maar een eenmalige aankoop!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 07:59

Ik weet niet of je hem thuis stalt of op een pensionstal/gehuurd stukje land? Bij huis kostt een Shetlander ons (omgerekend) zo'n 30 Euro per maand all in. Maar deze stonden wel het hele jaar dag en nacht buiten.

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 08:39

ik ben rond de 40 euro per maand kwijt een stalling :30 euro en 10 ero ong voor de wormen keur en dan heb ik een hoefsmd van 17 euro en 1tje die beslaat voor 42,50 maar de hoefsmid is bij de shet niet altijd elke maand nodig.. jah en borstels enzo maar dat ken je desnoods ook overnemen van een vriendin ofzo die is gestopt met paardrijden Knipoog Suc6!! een Shet Is Echt LolliG Ik Meen Ut

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 14:30

Mijn teokomstige Shet Haha! komt bij de moeder van mijn oom te staan in een weiland met schuilstalletje. Dat wordt óf gratis, óf héél goedkoop. Borstels heb ik al. Moet alleen nog een halster, en wat dingen zoals wondspray. Zadel, hoofdstel en/of karretje koop ik later wel een keer. Maar bedankt voor jullie reacties! Heb er veel aan! *LOL*

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:50

Mijn shet kost bijna niets per maand Haha!.... alleen stalling, maar de verzorging kost niet veel iig. Om de 8 weken komt de hoefsmid ff langs en dan worden zijn hoefjes even bijgevijld. Halster, zadel, hoofstel en al dat soort spullen kosten natuurlijk wel wat, maar dat is eigenlijk maar eenmalig... ik neem aan dat je niet elke maand een nieuw zadel wilt Knipoog
Maar wat leuk dat je een shetje mag! Alvast veel plezier met je toekomstige shet Knipoog

Groetjes Jessie

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 16:06

Ja dank je wel! Kan niet wachten tot ik eindelijk een leuke heb gevonden! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers