Belangrijke vraag!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Denise16

Berichten: 220
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: Zeist

Belangrijke vraag!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 22:01

Heeft iemand misschien een voorbeeld van een leasecontract?

Of ander enkele tips over het leasen van een pony of paard.

Alvast bedankt Denise

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:14

Het ligt er maar net aan op welke manege, je moet maar eens overal gaan informeren! Op onze manege mag je 3x in de week op een manege-pony rijden, longeren, los-gooien, poetsen.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:17

Toen wij nog geen eigen paard hadden leasden we in de zomer paarden bij ons op de manege. (Er was 4/5 weken geen les).
Het koste ons € 140,-- per paard/maand.
We mochten er dan helaas neit de weg mee op maar wij waren wel de enige die erop mochten rijden, als we wilden zelfs 7 dagen in de week.
We hoefden geen stallen te mesten ofzo, lekker luxe Haha!.

Het beviel ons heel goed! Zo konden we ook zien of het echt wel iets voor ons was om aan een eigen paard te gaan beginnen!

Als je een paard voor vast wilt gaan leasen zou ik wel goede afspraken maken en op papier zetten.

Succes ermee.

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 05:48

idd ligt er aan waar jewilt leasen. bij een manege, of via eenhandelaar kan ook.
bij mij op de manege betaal je 345 voor eenpaard, maar dan issie ookvan jou, alle kosten zijn voor jou, de verantwoordelijkheid ook. je hebt alleen geen koop afgesloten en hij moet op demanege blijven staan.

Denise16

Berichten: 220
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 16:00

Maar de maneges bij ons in de buurt zijn allemaal best verweg, dus toen dacht ik dan lease ik er eentje voor een tijd om te kijken hoe het zit met de kosten enz. Maar het is dus helemaal niet zo makkelijk om er een te vinden.

groetjes Denise