mijn paard op school is heel bang!! hulp gevraagd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tohru
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: r'dam

mijn paard op school is heel bang!! hulp gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 20:27

Verward ik heb een paard op school genaamd Kim en ze is nogal snel bang.
een medestudent stond haar vandaag te poetsen, en Kim wilde naar binnnen want ze houd namelijk niet zo van warmte, dus ze draaide zich om om naar haar stal te gaan en toen snauwde die student: en nou blijf je stilstaan rotknol!!!
Verdrietig moet ik er wat van zeggen als dit weer gebeurd? of hoor je dit zo te doen bij een paard?
liefs Tohru

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:38

Ik snap het verhaal niet helemaal..als het paard buiten vast staat in de zon dan heeft het paard ook nergens naartoe te lopen zonder dat de mens het wil...ik zeg ook weleens dat mijn knol moet stilstaan trouwens..

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:55

Waarom is het paard dan bang?

eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:26

Stond het paard niet vast dan? Zeker een bang paard moet je nooit zo afsnauwen. Welke boodschap heeft het paard daaraan? Geen toch.
Als het paard aangebonden staat, is er volgens mij geen enkel probleem. Ik zou er zeker wat van zeggen wanneer iemand zonder reden tegen mijn paard zou roepen!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:43

Is het jouw eigen paard?
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met ik heb een paard op school.
Of is het ook van die medestudent?
Hoe dan ook, zolang het alleen snauwen is wat ze deed, lijkt mij dat er niet zo heel veel mis is.
Het paard moet tijdens het poetsen braaf blijven staan, en gecorrigeerd worden als dit niet het geval is.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:47

ik ken tohru heel goed, maar ze komt niet zo vaak op bokt dus ik zal ffies wat voor haar beantwoorden. Kiara: nee 't is niet haar eigen paard. Ze zit op 'n school waar ze dierenverzorging leert. Nu zijn ze bezig met paarden. En dat paard zal wel van de school zijn waarmee ze kunnen oefenen voor de verzorging.