Hoefschoenen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:41

he die Inge.
ik vind het echt een uitvinding die hoefschoenen, al duurt het nog lang voor Damian eraan moet geloven.
ik heb ook eens zitten kijken en vond een duitse link met testen over hoefschoenen, misschien heb je er wel wat aan. http://www.swisshorseboot.de/com/html4/test.html
zie je weer op stal
Annick

Violet light filled the Heavens The rain began to fall
And the cold white breath from the gypsy
Glowing through the crystall ball


Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 12:08

had k al gezien, maar toch bedankt.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:12

Ik heb een poosje terug gewoon even gemaild naar Horsebalance met diezelfde vraag,ik zal het wel even plaatsen.

Citaat:

Bedankt voor je mail.
De schoenen gaan heel lang mee, omdat je ieder onderdeel dat verslijt kunt vervangen. De zolen gaan tussen de 500 en 1500 km mee, afhankelijk van gebruik en de manier waarop je paard loopt. De luchtkamer aan de achterkant pomp je zo hard tot ie perfect aansluit. Er is een gewenperiode nodig om de ballen van de hoef te laten wennen aan de druk van de luchtkamer, als je die in acht neem t en rustig opbouwt wennen de hoeven en wordt de huid iets harder, dan kun je de schoenen uren achter alkaar aanhouden zonder problemen. Hangt ook af van de gevoeligheid van de huid avn het paard. Ze wennen er uiteindelijk allemaal aan.
We sturen je een folder.

Vriendelijke groet

Horsebalance.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 22:59

Thnx Chantal.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers