Denk je 'n soort Animal/ Horsesense te bezitten ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:47

Met beesten gaat t goed, honden vinden me altijd aardig, paarden hebben heel soms wat meer tijd nodig, maar met kinderen ben ik verschrikkelijk... Meestal hoeven ze maar naar me te kijken of ze barsten in huilen uit...


prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:55

Met paarden gaat het eigenlijk altijd goed, ik kan met elk paard opschieten, al lopen ze hun eigenaar omver, mij eigenlijk nooit, ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst een hap of een klap heb gehad. Maar of dat door gevoel komt? Hoewel, dat gaat eigenlijk al zo vanaf mijn eerste manegelesjes, dus puur ervaring zal het wel niet zijn.

Ach, wat het ook is, ik ben er blij mee Lachen

Extremely rare and Beyond Compare

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:23

Ik heb het wel .. Paarden voelen zich over het algemeen wel goed bij mij,luisteren,gaan niet met me aan de loop.. Hebben respect..Ik kan ook best goed situaties inschatten,of dat een paard echt bang is,of zich aansteld,van die dingen.
Een beetje kindersence heb ik ook wel hoewel kinderen vaker gek op mij zijn,dan ik op hun...Van de 'bléters'moet ik minder hebben haha..
Honden en katten willen ook wel luisteren..Met 1 blik weten ze dat ik niet gediend ben van een 'truikauwer'...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 08:51

Zep schreef:
Mijn "kindersense" ligt echt onder het vriespunt. Dan loop je op zaterdagmiddag door het winkelcentrum en dan word je door zo'n brabbelende koter aangeklampt met een over ander "verhaal" wat ik dus niet versta. Iets verderop staat dan de moeder vertederd te lachen dus ik glimlach dan maar beleefd terug maar intussen denk ik:
IEIEIEIEIEIE!!! Haal het weg! Haal het weg!
Haha!


Hahahaha *LOL* geweldig! En hoe herkenbaar!!!! Dan sta je daar echt zo van, wat moet ik daar nou weer mee? Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MvdBroek1 en 36 bezoekers