Orun

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Orun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 15:10

Wie van jullie heeft de basiscursus van orun gevolgd???? En wat vond je ervan??? Ik zit er nl aan te denken om deze te gaan volgen, omdat je voor de 1e fase een paard van minimaal 1.60 mee moet kunnen nemen en die heb ik niet. Ik heb trouwens ook nog niet genoeg punten. Ik vraag me af of je die cursus kan combineren met een andere studie. Ik zit nu in het laatste jaar PABO en volgens mij moet het te doen zijn. Iemand tips???? En wat wordt er allemaal behandeld. Ik heb wel een info pakketje, maar daar staat ook niet super veel info in.
Alvast bedankt!


gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:16

ff vraagie.. waar heb jij die info van het orun vandaan? ik zit er ook over te denken om dat te gaan doen.. maar ik weetnie waar je info vandaanmoet halen.. of inschrijf formulieren Verward Blond

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 16:18

Er stond een aanvraagformulier in de paard en sport, verder kun je kijken op de site van de knhs of www.paardensport.nl (dat dacht ik tenminste) De info over de jurycursus staat niet in de brochure en ook nog niet op internet, komt nog in de paard en sport. Is er iemand die mij er nu al iets over kan vertellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:19

Jongens gebruik bij dergelijke onderwerpen nou toch gewoon es de zoekfunctie. In dit geval kan ik me zelfs al helemaal niet voorstellen dat topicstarter verder dan de eigen neus heeft gekeken, want op dit moment staat op dezelfde pagina nog dit topic: [VMR] Orun

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 16:25

en dat topic gaat over de eerste fase en niet over jury opleiding, de basiscursus. Dus kijk zelf alsjeblieft even verder voordat je een grote mond hebt over een ander! En als je het weten wil, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niet gevonden wat ik weten wilde!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:43

In het andere topic (en ook vorige topics over Orun) staan verschillende mensen die zich melden die de basiscursus gedaan hebben. Die kun je dan toch gewoon benaderen?
Heb alleen het beste maar met je voor hoor, hoe meer topics met dezelfde titel er staan, des te minder het gelezen wordt en er op gereageerd zal worden.
Lekker zelf weten verder, succes met je cursus.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:36

zoals sonja al zei : [VMR] Orun
daar kun je je vragen kwijt over de Orun.
verder kun je misschien even de regels op vmr en algemeen lezen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Fiesta14, Poldermenner, YandexBot en 106 bezoekers