wanneer weer de les in?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hillebill

wanneer weer de les in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 11:44

Mijn paard is 3 maand geblesseerd geweest. Ik heb die tijd echter wel met hem mogen stappen en de laatste weken de lange zijde 2x mogen draven. (hij had een ontsteking in zijn schouder). Afgelopen donderdag is hij beter verklaard. Ik heb nu donderdag, vrijdag en zaterdag ietsie intensiever gereden (wat meer gedraafd, niet teveel hoor) Is het verstandig dat ik de lessen nu al in ga? Hij draaft nu super, galop heb ik nog niet gedaan. Ik wil hem niet overbelasten maar hij moet wel weer conditie op doen en daarvoor heb ik wel les nodig.
Zal ik nog wachten of zal ik weer gaan lessen? (ik heb privelessen, dus moet ik dan mijn instructrice bellen, Is het te snel om dat te doen?)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:53

Als ik jou was zou ik eerst rusrig zijn conditie weer wat opbouwen en pas na een week of 2 weer de les ingaan en anders een paar prive lessen nemen dan weten hun wel of iets te veel word enzo kan je toch wat doen-x- midara

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:02

Je kan wel gaan lessen, maar niet overvragen.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:26

idd of even met je instructrice overleggen wat het beste is...

............

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:29

Juist als je privéles hebt, zou ik het wel doen. Je instructrice kan dan echt de les afstemmen op dat wat je paard aankan. Zou je manegelessen bedoelen, dan zou ik zeggen, wacht nog even, maar met privélessen kan het wel, als jullie maar naar je paard blijven kijken.

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie