Strandrit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:18

flair schreef:
Ik weet het nog niet 100% zeker, eigenlijk mag ik nog wat langer dan 3 weken niet rijden... Als ik me dan goed genoeg voel om weer te beginnen en het valt niet te erg tegen de eerste paar keer kan het wel.


Maar als jij misschien niet meegaat zou dan J.Dorp niet makkelijker zijn, niet alleen voor mij maar ook voor bv Chica, die komt vanuit Callantsoog Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:38

Picasso schreef:
Maar iedereen is het wel eens met de tijd van ongeveer 11.00 uur?

-chiqa misschien
-


boehoe ik ben een spelbreekster, dat is echt veel te vroeg voor me 11 uur, maar geeft niet dan ga ik een ander ekeer wel mee, weet je ik ben gewoon niet zo'n vriege vogel, ik kom meestal pas rond 12 uur in het weekend mn bedje uit..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:39

flair schreef:
Ik weet het nog niet 100% zeker, eigenlijk mag ik nog wat langer dan 3 weken niet rijden... Als ik me dan goed genoeg voel om weer te beginnen en het valt niet te erg tegen de eerste paar keer kan het wel.


wat is er dan als ik vragen mag Flair?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 23:49

Heb 3 weken geleden een operatie gehad waarna ik 8 weken niet mag rijden. Dus eigenlijk mag ik nog 5 weken niet bedenk ik me net...

Ik zie wel hoe het tegen die tijd gaat, ik verwacht alleen niet dat ik dan meteen een rit van weet ik hoe lang kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:14

cloris"]
[quote="flair schreef:
Ik weet het nog niet 100% zeker, eigenlijk mag ik nog wat langer dan 3 weken niet rijden... Als ik me dan goed genoeg voel om weer te beginnen en het valt niet te erg tegen de eerste paar keer kan het wel.


Maar als jij misschien niet meegaat zou dan J.Dorp niet makkelijker zijn, niet alleen voor mij maar ook voor bv Chica, die komt vanuit Callantsoog Verward
[/quote]

Cloris wij spreken iig af om 11.00 uur in Julianadorp, of ik stap met vriendin op in Julianadorp en rijdt jou tegemoet richting Callantsoog.
Er was ook nog iemand uit Heiloo die misschien wel mee wilde....Katinkaa? als ik het goed heb? Zou je nog even willen laten weten of je meegaat. En Flair, als het niet gaat dan moet je het niet doen, zou wel erg jammer zijn, maar je moet het niet forceren. We kunnen gerust nog weleens een strandrit maken. En Chiqa..........asjeblieft....... Nagelbijten / Gniffelen HEt leek me ook zo leuk om jou te meeten!!!!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:08

Picasso"]
[quote="cloris"][quote="flair schreef:
Ik weet het nog niet 100% zeker, eigenlijk mag ik nog wat langer dan 3 weken niet rijden... Als ik me dan goed genoeg voel om weer te beginnen en het valt niet te erg tegen de eerste paar keer kan het wel.


Maar als jij misschien niet meegaat zou dan J.Dorp niet makkelijker zijn, niet alleen voor mij maar ook voor bv Chica, die komt vanuit Callantsoog Verward
[/quote]

Cloris wij spreken iig af om 11.00 uur in Julianadorp, of ik stap met vriendin op in Julianadorp en rijdt jou tegemoet richting Callantsoog.
Er was ook nog iemand uit Heiloo die misschien wel mee wilde....Katinkaa? als ik het goed heb? Zou je nog even willen laten weten of je meegaat. En Flair, als het niet gaat dan moet je het niet doen, zou wel erg jammer zijn, maar je moet het niet forceren. We kunnen gerust nog weleens een strandrit maken. En Chiqa..........asjeblieft....... Nagelbijten / Gniffelen HEt leek me ook zo leuk om jou te meeten!!!!
[/quote]

Als jullie bij dat parkeerterrein bij J.Dorp staan, kom ik daar langs, ik sta daar om de hoek met Piropo Knipoog
Ik moet daar dus sowieso langs.

Kom op zeg Chiqa, ga gezellig mee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:12

Die grote parkeerplaats bij de camping en waar die bungalows in aanbouw zijn; die bedoel ik. Hebben we het dan over dezelfde Cloris?

En Chiqa, ja kom op joh......gezellie!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:20

Picasso schreef:
Die grote parkeerplaats bij de camping en waar die bungalows in aanbouw zijn; die bedoel ik. Hebben we het dan over dezelfde Cloris?

En Chiqa, ja kom op joh......gezellie!


Nee ik denk het bijna niet Verward
dit is een parkeerplaats bij de achteringang van Ooghduine Knipoog dus daar zit niet echt een camping bij.....

ik stuur wel even een Pb Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:39

Ik ga dan definitief niet mee, naar J`dorp ga ik zowiezo niet helemaal rijden, dan heb ik al een dikke rit gehad voordat de strandrit van het groepje gaat beginnen Knipoog

Veel plezier allemaal!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:16

flair schreef:
Ik ga dan definitief niet mee, naar J`dorp ga ik zowiezo niet helemaal rijden, dan heb ik al een dikke rit gehad voordat de strandrit van het groepje gaat beginnen Knipoog

Veel plezier allemaal!


Even hoor, was het niet de bedoeling om sowieso naar elkaar toe te rijden Verward
Dus vanuit de richting J.Dorp/Callantsoog richting Den Helder? dan heb je toch helemaal nog niet zo'n enorm rit, of was dat niet de bedoeling...
Ik ging er namelijk vanuit dat men elkaar op het strand zou ontmoeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:40

nee sorrie Picasso, ik had je ook graag willen ontmoeten maar ik heb teveel afspraken gehad de laatste tijd, ben weer full time gaan werken na een ziekte periode van drie maanden, en ik voel me niet zoals het hoort.....
Sorrie dat ik me zo slap opstel en iet meega....maar ik zal jullie verhaal zeker in het oog houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:52

*LOL* Ik snap er geen hout meer van........
Ik wil best naar Den-Helder rijden met trailer, maar moet wel weten waar ik moet zijn en hoe ik er moet komen. Verward Haha!

Dus wie schept er wat licht in de duisternis, kom eens met een voorstel; wat kunnen we nu het beste afspreken. Ben zelf niet zo helder Haha!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:14

Hahahaha, het gaat dus om het twijfelen van Flair, zij gaat sowieso niet mee als we in J.Dorp beginnen, wat ik niet helemaal snap want ik had begrepen dat we sowieso over het strand richting Bruin (waar Flair staat) zouden rijden. (om elkaar tegemoet te rijden).
Maar als zij nog niet helemaal hersteld is kan ze ook niet mee, vandaar mijn optie om vanuit J.Dorp te vertrekken, want dan hoeven vertrekken we gewoon vanaf 1 plaats Knipoog
Wel zo gezellig dan lijkt mij, dus houd het nu maar op J.Dorp, de routebeschrijving heb je als het goed is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:26

Yep, ik heb je routebeschrijving gekregen Cloris, thanks!
Nu moet het goed gaan komen hè? We ontmoeten elkaar in Julianadorp rond een uurtje of 11!!! Cool HEb er echt heeeeel erg veel zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:32

Chiqa schreef:
nee sorrie Picasso, ik had je ook graag willen ontmoeten maar ik heb teveel afspraken gehad de laatste tijd, ben weer full time gaan werken na een ziekte periode van drie maanden, en ik voel me niet zoals het hoort.....
Sorrie dat ik me zo slap opstel en iet meega....maar ik zal jullie verhaal zeker in het oog houden!


Geeft niet meissie, ik snap het wel!
We houden contact! Ach gut

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:50

Picasso schreef:
Yep, ik heb je routebeschrijving gekregen Cloris, thanks!
Nu moet het goed gaan komen hè? We ontmoeten elkaar in Julianadorp rond een uurtje of 11!!! Cool HEb er echt heeeeel erg veel zin in!
Ik zal rond 11 uur met Piropo op het parkeerterrein staan OK dan!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:44

Ik had begrepen dat Picasso naar Duinoord zou komen, dan zou ik daar dus heen rijden. Duinoord is maar een klein half uurtje als ik het rustig aan doe. J`dorp wordt alweer een klein/dik uur en dan moet de rit nog beginnen en moet ik nog terug, dat wordt dan alweer een beetje te.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:01

sterkte Flair met je herstel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:11

flair schreef:
Ik had begrepen dat Picasso naar Duinoord zou komen, dan zou ik daar dus heen rijden. Duinoord is maar een klein half uurtje als ik het rustig aan doe. J`dorp wordt alweer een klein/dik uur en dan moet de rit nog beginnen en moet ik nog terug, dat wordt dan alweer een beetje te.


Is er een mogelijkheid dat je met trailer kan komen dan misschien?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:51

Nee, heb geen trailer en geen rijbewijs.
Volgende keer beter toch? Lachen

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:57

flair schreef:
Ik had begrepen dat Picasso naar Duinoord zou komen, dan zou ik daar dus heen rijden. Duinoord is maar een klein half uurtje als ik het rustig aan doe. J`dorp wordt alweer een klein/dik uur en dan moet de rit nog beginnen en moet ik nog terug, dat wordt dan alweer een beetje te.


Maar als wij nou over het strand jouw richting op komen, dan hoef je toch helemaal niet zo heel ver te rijden?
Of wordt het dan sowieso te veel... omdat je nog niet zo heel lang kan en mag rijden..?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 07:49

Ik heb nog geen idee of ik het zou redden tegen die tijd Verward
MOGEN doe ik zowiezo nog niet dan, maar kunnen misschien wel :p Moet er op dit moment nog niet aan denken maar ik neem aan dat de genezing al een stuk verder is over een paar weken. We pben wel even rond die tijd of ik mee kan of niet, als jullie mijn richting op rijden red ik het hoogstwaarschijnlijk wel.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:52

flair schreef:
Ik heb nog geen idee of ik het zou redden tegen die tijd Verward
MOGEN doe ik zowiezo nog niet dan, maar kunnen misschien wel :p Moet er op dit moment nog niet aan denken maar ik neem aan dat de genezing al een stuk verder is over een paar weken. We pben wel even rond die tijd of ik mee kan of niet, als jullie mijn richting op rijden red ik het hoogstwaarschijnlijk wel.


Laten we dit afspreken, als jij tegen die tijd fit genoeg bent om te rijden dan komen we sowieso jouw kant op, maar als je nog niet kan rijden moet je fff een gil geven want dan maakt het niet zoveel uit welke kant we opgaan.
Maar ga geen overhaaste dingen doen hoor, straks hou je er wat aan over, beterschap Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:43

cloris"]
[quote="flair schreef:
Ik heb nog geen idee of ik het zou redden tegen die tijd Verward
MOGEN doe ik zowiezo nog niet dan, maar kunnen misschien wel :p Moet er op dit moment nog niet aan denken maar ik neem aan dat de genezing al een stuk verder is over een paar weken. We pben wel even rond die tijd of ik mee kan of niet, als jullie mijn richting op rijden red ik het hoogstwaarschijnlijk wel.


Laten we dit afspreken, als jij tegen die tijd fit genoeg bent om te rijden dan komen we sowieso jouw kant op, maar als je nog niet kan rijden moet je fff een gil geven want dan maakt het niet zoveel uit welke kant we opgaan.
Maar ga geen overhaaste dingen doen hoor, straks hou je er wat aan over, beterschap Ach gut
[/quote]

Helemaal mee eens!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:37

Ik probeeeer niet te eigenwijs te zijn, mis het rijden nu na 3,5 week nog niet zo eigenlijk, heb wel zin om te springen Tong uitsteken

Jullie horen het wel, of het gaat lukken!