Hypo Plaza, even voor de duidelijkheid!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Hypo Plaza, even voor de duidelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 22:00

hallo,

Het zal waarschijnlijk wel een achterhaalde vraag zijn Bloos! , mijn excuus hiervoor, maar heb net al gezocht bij "zoeken"op hypo plaza en geen antwoord gevonden op mijn vraag, graag wil ik weten of je nu bij hypo plaza in nieuwegein terecht als particulier of/en als groothandel???
Graag wil morgen daar naar toe om wat dingen te kopen, maar wil natuurlijk niet er bij de kassa achterkomen dat ik niks af kan rekenen Verward

alvast bedankt
gr.cissie


Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:01

Je kunt hier als particulier gewoon kopen hoor! Het is een hele grote winkel met een enorm assortiment!

Veel plezier daar morgen. OK dan!

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:39

Odin schreef:
Het is een hele grote winkel met een enorm assortiment!

de winkel is inderdaad groot, maar het assortiment vind ik persoonlijk nogal tegenvallen, bovendien vind ik ze met een aantal dingen knap aan de prijs!
gelukkig zit er aan de overkant nog een ruitershop "Freddie's" die zijn met een aantal dingen ook best duur, maar wat de ene niet heeft kun je altijd nog bij de ander gaan zoeken!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:53

jep , maar je je kan er als particulier heen ben er pas nog geweest als particulier

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:03

Als je daar toch heen gaat moet je zoals rhijnauwen ook al noemde echt even bij Freddie's gaan kijken hoor! Vind ik persoonlijk een veel leukere winkel!!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:21

Schijnt trouwens nog iets van Hypo te zijn: Hypo Land
Iemand een idee wat dat kan zijn? Dit hoorde ik van iemand die er werkt.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:08

Kyralovertje schreef:
Schijnt trouwens nog iets van Hypo te zijn: Hypo Land
Iemand een idee wat dat kan zijn? Dit hoorde ik van iemand die er werkt.


zal ook wel een winkel zijn van dezelfde keten
ze beginnen bijna allemaal als hypo: hyporama, hypoplaza en dan denk ook hypoland
op de tasjes die je bij hyporama krijgt (en denk ook bij hypoplaza), staan altijd alle namen van de verschillende winkels

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:20

Ik weet bijna alle winkels wel uit mijn hoofd Haha! maar van Hypoland heb ik dus nog nooit gehoord Staat overens ook niet in het boek en op de tas.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 02:33

Volgens mij heet de winkel die jullie bedoelen in Nieuwegein HORSEPLAZA.
Niet echt een geweldige winkel hoor! Ik ga ook net als meerdere hierboven veel liever naar Freddy's. Goede kwaliteit, goede service, leuke spullen, en je hebt er waar voor je geld. Terwijl ik bij Horseplaza de kwaliteit van met name de eigen merklijn niet echt super vind.

Bevalt prima in duitsland...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:37

sabineG schreef:
Volgens mij heet de winkel die jullie bedoelen in Nieuwegein HORSEPLAZA.
Niet echt een geweldige winkel hoor! Ik ga ook net als meerdere hierboven veel liever naar Freddy's. Goede kwaliteit, goede service, leuke spullen, en je hebt er waar voor je geld. Terwijl ik bij Horseplaza de kwaliteit van met name de eigen merklijn niet echt super vind.


Ze hebben bij Freddy´s leuke spullen idd maar goede service......... De eigenaar heeft me staan te vertellen dat hij het niet nodig vind om met meerdere zadels naar een paard te gaan zijn commentaar:¨ ik geef de zadels aan de eigenaren mee en die passen zelf, heb helemaal geen tijd om zelf zadels te gaan passen!¨ ¨trouwens als ik een paard op een foto zie weet ik wel wat voor zadel erop past¨ Nou dat vind ik nog eens knap van meneer Freddy Schijnheilig

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 20:27

hoi,

Wij zijn dus gister naar hypoplaza geweest en was idd een grote winkel, maar het ass. zoals hier ook gezegt viel een beetje tegen weing keus en vbeel van hetzelfd erugg veel kleding enzo en weinig voor je paard, wel aardig personeel bijna een uur mee staan kletsen.

ook zijn we naar freddy's geweest ietsje kleiner maar wel een hele leuke winkel, kun je net zolang rondneuzen als bij hypolaza, heb daar uiteindelijk peesrbeschermers gekocht die ik bij hypoplaza niet kon vinden.
maar ga nog best eens een keertje terug, denk ik.

gr. cissie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 89 bezoekers