verharding-wat gebruiken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

verharding-wat gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 19:30

hallo,
we zijn buitenom de boerderij aan het opkanppen, ik wil achter de boerderij, waar de staldeur uitkomt en bij de ingang van de bak, verharding maken, nu is het nog gewoon grond waar erg veel onkruid op groeit. nou hebben we achter ook een stuk met gebroken puin. mogen paarden daar overheen lopen of beter niet?
en wat voor opties zijn er nog meer?
het gaat er dus om dat er geen onkruid meer groeit, over een breedte van 2 meter achter en naast de boerderij.....


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:18

asfalt. of beton tegels..
en over dat gebroken puin. denk niet dat dat lekker loopt...
beton tegels neerleggen zou ik doen. zijn ook niet zo duur..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:10

Wij hebben stelcon platen liggen, die worden in de bouw ook vaak gebruikt als noodoplossing voor zwaar vrachtverkeer. Weinig naden, dus weinig onkruid en goed schoon te vegen. Moeilijk neer te leggen en het zal niet goedkoop zijn. Omgekeerde grindtegels of stoeptegels kan natuurlijk ook. Of beton storten, maar dat wil nog wel eens gaan afbrokkelen bij de randen.
Puin lijkt me niet ideaal, ga zelf maar eens op je blote voeten erover. Ons paard had eens een stuk puin tussen zijn hoef en ijzer. Dat was heel moeilijk weg te halen.

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:37

Wij hadden eerst een verharding van oude stoeptegels. Dat was dus niet zo handig omdat die weleens een beetje op willen gaan wippen. Misschien kun je ergens aan (gebruikte) straatklinkers komen, dat lijkt me minder glad dan betonplaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, fro, hagelslag, meniekske en 107 bezoekers