Shetlandpony's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Shetlandpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 16:49

Wij hebben een shetlandpony en Belgische trekpaarden fokkerij, maar mijn vraag is, hoe jullie, je shet klaar maken voor een keuring? Hoe verzorgen jullie hen dan, en hoe gaat de voorbereiding? Ik hoop op veel reacties.

Groetjes,
Anneke

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:56

Nou veel heb je er nog niet haha. Heb zlef geen schet maar het is beetje het zelfde.
Je wast hem (ik ga even uit van hem anders lees je maar haar) natuurlijk helemaal schoon. Ook zijn staart en zo benen hooft alles.
Als hij lange manen heeft is het wel mooi om ze in een hengste vlecht te doen dan kan je zijn dikke (als hij die heeft) nek mooi zien. Maar los kan ook wat jij wil.
Het is mooi om met baby losion (hoe schrijf je dat?) de punten van zijn oren naar elkaar toe te zetten dan krijg je net iets leuke oren. En als hij zwart rond zijn ogen heeft laat je dat daarmee mooi glimmen. Geld ook voor zwarte neus en tussen zijn billen als die zwart zijn.
Mooi hoofstel + bijpassend touw is ook mooi. En als je hem zelf voorbrengd, moet jij er ook mooi verzorgd uit zien.
Heel veel succes en laat me weten hoe het is gegaan!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 12:26

Wij hebben veel mini's, maar ik wil gewoon 's weten hoe andere hun shet klaarmaken. Vind ik wel interessant om dat 's te horen.

Groetjes,
Anneke