Hippo therapie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Hippo therapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 11:59

Aangezien ik momenteel met het oriëntatie jaar bezig ben en er verwacht wordt van mij dat ik me verdiep in studies heb ik een vraagje aan jullie.

Via via had ik gehoord over hippo therapie, ik heb heel internet al afgesurft, maar niet echt iets nuttigs gevonden.
Kan iemand mij meer hierover vertellen?

klifford
Berichten: 86
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:14

Ik heb stage gedaan in Ranst, Zevenbergen in Belgïe. Daar doen ze daar doen ze daar veel rond , ze zijn nu zelfs bezig met een huifbed enz. Voor informatie kan je er volgens mij wel terecht .


Groetjes

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 18:26

Maar kun je me meer vertellen over wat het inhoud, of je er een voor opleiding voor moet hebben gedaan, enz.
Maar wel bedankt voor je reactie hoor!

klifford
Berichten: 86
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:27

euhm toen ik er stage deed was het echt iemand die een opleiding rond paarden had gedaan samen met een opvoeder en iemand van kiné maar dat zou geleidelijk aan toch meer moeten gebeuren door opvoeders, kiné enz. en minder door diegene met de paardenopleiding. Ook voor kinesistherapie zou dit dan gebruikt worden , Maar ik weet zeker als je er heen belt ofzo ben ik zeker dat ze je voort willen helpen,weet je in ieder geval meer , ze hebben er een hele kaft vol met info over hoe die bepaalde paarden gekozen werden , waarom ze voor tinkers gekozen hadden, wat de voordelen waren enzovoort.

groetjes