Hoeveel grams deken op geschoren paard?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supertje

Hoeveel grams deken op geschoren paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:12

Aangezien pappa heeft besloten mij te sponsoren met een stel nieuwe dekens voor Jordy Tong uitsteken ben ik nu een beetje aan het rondkijken, maar ik twijfel over welke dikte dekens.
Hij stond vorig jaar onwijs te zweten op stal (met uitloop) onder een 300grams deken, hij was toen niet geschoren.

En wat zijn ├ęcht fijne waterdichte dekens? Over de Rambo dekens heb ik goede verhalen gehoord, zowel over de kwaliteit als over de duurzaamheid. Maar de Wheather Beeta's schijnen ook nog niet zo slecht te zijn.

Hoeveel grams dekens hebben jullie op je paard liggen wanneer hij geschoren is?
Waar begin je mee, en wat krijgen ze op als het echt gaat vriezen?

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:18

meron had een 300 grams op met een wollen zweetdeken eronder toen hij geschoren was. die 300 grams was een waterdichte van harry's horse. ik vond het een hele fijne deken en was zeer goed betaalbaar.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:40

Stond jouw paard ook buiten toen?
Jordy heeft namelijk een stal met uitloop en kan de hele dag naar buiten, alleen 's nacht gaat de deur dicht als het koud is.

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:13

nope... stond binnen. als je paard buiten staat zou ik er wel een 400 opgooien ipv een 300

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie