Gezocht: De importeur van Baduh, help dus!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Gezocht: De importeur van Baduh, help dus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 23:46

Geen idee of dit bij VMR moet, maar verplaatsen kan altijd:

Omdat ik de stamboom van Baduh aan het nazoeken was kwam ik bij de Kossack Stud terecht. Aangezien zij ook budjonny's hebben geïmporteerd konden ze mij verder helpen met mijn zoektocht naar het "verleden" van mijn paardje. Zij raadden mij aan om contact op te nemen met Peter van Helden uit Rotterdam (of omgeving) of "een andere handelaar uit Venlo of omgeving" die beiden in de jaren '90 budjonny's importeerden waaronder waarschijnlijk Baduh.

Nu vraag ik mij vooral af of iemand mij kan helpen aan bijvoorbeeld een e-mailadres van Peter van Helden en of iemand überhaubt de naam weet van "de andere handelaar" uit Limburg.

En als dat niet lukt vraag ik me af of iemand me op enige andere wijze kan helpen met tips en dergelijke voor het nazoeken van Baduh's verleden.

Alvast bedankt!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 07:54

Bij Peter van Helden denk ik dat je niet veel verder komt... Heb dat ook eens geprobeerd, omdat de papieren nog niet bij het paardje (Rus) zaten. Uiteindelijk kwam hij met een doos met papieren aan en kon ik een papier uitzoeken... (heb je dus nix aan) De meeste info. stond in het Russisch en dat maakt het niet echt makkelijk.
Een vriendin van mij heeft het voor haar paard ook proberen uit te zoeken en heeft alle kanalen bewandeld, maar helaas...

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 21:36

Papieren enzo heb ik wel, maar het enig dat ik wil weten is of hij eventueel Baduh geïmporteerd heeft. Als je me misschien wat meer info over hem wilt PBen; heel graag!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:51

als het Russische papieren zijn wil ik wel helpen vertalen... Lachen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 10:55

Vertaling heb ik in principe al, maar heel erg bedankt voor het aanbod! Lachen Het gaat mij er echt om dat ik wil weten hoe Baduh in Nederland is beland.