Wie is er al begonnen met een zomerdeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:35

Eldien heeft een dun zomerdek op, maar ze is een beetje verkouden. Hoe dat komt is me een raadsel, ze stond nooit onder dekens en was een echte bikkel. (ze was al verkouden voordat ik die deken erop deed hoor) Ze is niet nat op stal gegaan en t tocht ook niet... Nouja, ze is niet heel ziek en heeft geen koorts, beetje hoesten en een beetje een snotneusje. Ze heeft een vitaminestoot gehad, krijgt hoestdrank en foenegriek.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:42

ja dat was wat ik ook net bedoelde,mickey heeft ook een snotneusje en hoorde ik beetje hoesten,terwijl ze ook nog geen deken op heeft gehad,dus ik ga vanaf vanacht een deken opleggen (dunne katoenen zomerdeken) maar overdag nog niet omdat het midden komende week weer tegen de 25 graden word,alleen als het overdag regend of vies weer is krijgt ze de ongevoerde regen deken op.
als het weer dus kouder blijft begin ik met overgangsdeken en erna de lekkere dikke winterdeken Lachen
maar ik hoorde eigenlijk van best veele dat de paarden wat verkouden zijn?

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:52

s'nachts is het alweer koud genoeg voor een dekentje, overdag valt het nog wel mee en heeft Apollon alleen een regendeken op als het weer eens een dagje plenst.
maar ze staat nog niet dag en nacht onder een deken.