Wie kent deze pony?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Stal_Fiore

Wie kent deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 11:12

Dit Angels Ditch Ariël Today, mijn favoriet! Een new Forest Pony van 7 jaar. Vader is Valentino, moeder is Angels Ditch Sevenline. Drie jaar terug is ze verkocht naar iemand in Oude Leije (friesland), toen werd ze verkocht naar een hoefsmid in Groningen die haar compleet verwaarloosde (zat onder de vlooien en zomereczeem). Een jurylid van het stamboek heeft haar toen uit medelijden gekocht, hij wist wie ze was dat ze van stal Angels Ditch was en dat ze in haar jeugd vele prijzen heeft behaald (o.a. beste jeugd op cmk ermelo). Nu staat ze dus bij meneer Loman in Zelhem. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met "mijn"paardje gaat (want dat blijft ze toch een beetje hoor). Maar ik durf niet zo goed te bellen.
Misschien dat iemand hier haar kent en mij kan vertellen hoe het met Ariël gaat.
Hier zijn wat foto's van haar.

Afbeelding

Ariël op keuring Muiderberg.

Afbeelding

Ariël met mevrouw de Jong, de fokker en eigenaresse van stal Angels Ditch.

Afbeelding

Ariël met een goede vriendin van me. Hier kun je haar aftekeningen van haar voetjes goed zien.

Afbeelding

Ariël in haar wintervacht.

Ik hoop echt dat iemand haar herkent!!!!

Angels Ditch Rosalinde ~ www.stalfiore.nl ~ Fiore's Razzle Dazzle

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 15:35

Bellen!! Als je het nummer hebt, moet je cht bellen want jij hebt de mazzel dat je nog weet waar Ariel is.
Schraap al je moed bij elkaar en ga er voor anders zal je nooit weten hoe het met haar gaat..
Succes!

;-)

Nanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:35

Vind ik ook: bellen!!!! (echt doen). Mijn verzorgpony is ook verkocht en kheb geen id waar ze is. Jij hebt het telefoonnummer. Dus echt bellen voor het te laat is. veel suc6

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie