Bezigheidstherapie...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6713
Geregistreerd: 20-05-03

Bezigheidstherapie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 16:38

Tja.... pony is verkocht (na 11 jaar) en nu ben ik oppeens paardloos...
Niet dat ik nou, zo'n leeg leven heb (vriend, twee kids en een hond en een partime baan) Maar ik mis het zo...

Nu is het wel de bedoeling, dat er een nieuw paard gaat komen, maar, het is ook de bedoeling dat ik even pas op de plaats maak (even sparen tot ik genoeg heb om te kopen wat ik wil, en nieuwe spulletjes natuurlijk Haha! )

Mijn vriend had het er al over, dat ik nu eens iets ànders kon gaan doen dan altijd maar eeuwig die paarden...
Mischien een andere sport Verward

Het probleem is, dat ik wel eens wat anders heb geprobeerd, maar niets leuk vind (behalve dan paarden... ik weet het ben een ernstig geval Cool )

Als het goed is, heb ik in Januari voldoende op mijn spaarrekening staan om een toppertje te kopen, maar ik nú ook wat doen...
Eet al veelste veel chocola en drop en ik ben héél erg blij dat over een week of twee de ADSL aan gelegd is (ik hou me hart vast met de komende tel. rekening Pling )

Maar goed, ik moet dus iets gaan doen...
ik had al het vage plan om de huis kamer te gaan schilderen, maar daar ga ik geen 5 maanden plan van maken...

kern van het probleem is michien ook wel, dat geduld niet mijn beste kant is.... Ik wil gewoon nu al kijken voor een leuk paard Schijnheilig

Iemand nog leuke tips voor bezigheids therapie???

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:42

Alsof ik mijn eigen verhaal lees Knipoog
Ik kan me voorstellen dat nu je paardloos bent, je in een "zwart gat" valt.
Mijn probleem is ook dat ik alleen paardrijden leuk vind, aan andere sporten / hobbies vind ik echt niks aan, dus ik kan me wel indenken hoe je je voelt.
Misschien kun je iemand helpen met groomen tijdens wedstrijden ?

Sall

Berichten: 6713
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 16:45

Michel heeft me weleens meegesleept naar squaschen... 'echt zóó leuk!!!' Ik kreeg heel erg last van mijn rug, omdat ik elke keer missloeg en het balletje moest oprapen....
De enige andere sport die ik leuk vind is snowboarden........ en tja... dat gaat een beetje moeilijk nu...

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:58

O ik ken dit maar al te goed. Mijn vorige paardje is afgekeurd en overgenomen door de verzekering. Nou heb ik wel weer een nieuw paardje maar die is nog maar 2 en loopt lekker in het land. NOu daar zit je dan.....Vakantie zeeen van tijd maar geen idee wat je ermee moet doen. We hebben nu kabel internet dus daar dood ik mijn tijd maar mee... Misschien dat ik maar een poosje een paard ga huren heb ik tenminste wat te rijden OK dan!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:49

Uh, wat doe ik om mijn tijd te vullen... Tekenen, bokken Haha! lezen, ik maak filmpjes met windows movie maker, (staan ook op internet, evenals mijn tekeningen Haha!) met dit alles ben je werkelijk uren zoet!
Verder... Ik heb 2 weken terug een splinternieuwe fiets gekocht om me tijd vol te fietsen Haha! heb nu ook mijn ouders aangestoken, ennuh fitness? is leuker dan je denkt, kwam ik een maand terug achter Haha! dan gaan die pondjes chocola dr ook vanaf Knipoog

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:12

Sinds mei dit jaar staat Tiamo op het land en ik heb dus ook zeeen van tijd. Om de tijd wat te doden en ook nog het gevoel te hebben dat ik wat nuttigs doe ben ik lid geworden bij een sportschool zodat ik straks niet als een "Bessie Turf" te paard zit Haha!
Verder ben ik veel aan het klussen in en om het huis en aan het bokken natuurlijk Lachen

Nog 2 weken en dan komt Tiamo terug van het land, eindelijk!! Knipoog

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:23

Ik kan me het gevoel heel goed voorstellen...Knipoog Ik heb er weleens over gedacht om te stoppen met rijden, maar ik kon echt niets verzinnen om mijn tijd op te gaan vullen(behalve fanatieker studeren en dat is niet echt nodig ) Ik rijd dus nog steeds Knipoog

Tiamo; niet net doen alsof je je verveelt hoor Tong uitsteken
Fijn dat Tiamo alweer bijna terugkomt Party!!