Vliegen weg?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tancreda4

Vliegen weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 08:27

Het is nu stukken kouder, de zon is er bijna niet meer. Betekend dat ook dat die vervelende vliegen eindelijk weg zijn?
Want ik wil zo snel mogelijk het halster eraf halen in de wei, maar zolangdie vliegen er zijn, moet ie omblijven vanwege vliegennetje. Wat denken jullie? Kan ik hem gewoon af gaan laten?

lola_lovster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 08:40

ik zou het er wel af halen maar als veel last van de vliegen krijgt hem er weer om doen OK dan!
je moet maar even kijken of dat gaat zonder halster en vliegennetje Knipoog

*-------*ondertiteling*-------*

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:22

Vliegen zijn er nu nog steeds wel....

gewoon de eerst komende tijd omlaten dat ding doe ik ook ga zelf maar eens de wei in dan komen de vliegen op je af..

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:42

De vliegen zijn er nog wel, maar al in veel mindere mate dan voorheen.

Ik heb mijn vliegenkap ook al afgelaten (sinds vorige week).

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:35

hier is het nou geen blinde hazen plaag meer maar vliegenplaag. Starlight heeft weer een ontstoken oog. Boos! grrrrrrr ik haaaaaat die beesten!
En ik zie het echt niet zitten haar met halster aan te laten, ben zo bang dat ze ergens aan blijft hangen (bij de vorige eigenaar is ze bijna dood geweest) maar het moet wel, er zitten zoveel beesten Verdrietig

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 14:37

Ik heb er zelf niet zo heel veel problemen mee met halster in de wei. Ik heb een redelijk flut halster om, dat best snel kapot kan gaan (zo ziet ie eruit, niet echt stevig) en vliegennetje altijd met klitteband.
Maar nu heeft ze het halster gisteren verloren, (zal wod wel hebben afgetrokken) en is helemaal kapot gekauwd (wederom wodka Boos!) En nu moet ik dus een ander halster om. Maar daar kreeg ze helemaal snel schuurwondjes van, vandaar ijn vraag.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:52

o zo haha, niet zo lief van wodka
Ik weet niet of er bij jou nog veel vliegen zitten, zitten er veel bij hun ogen.
Hier is het zo dat als ik de wei of stal inloop dat je helemaal gek wordt van de vliegen. Ook als je in de bossen even stil gaat staan komen ze weer (niet zoveel dan) In de stal is het ook minder, vandaar dat starlight heel de dag in de stal gaat staan, maar ze zitten er wel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie