Maïsgrutten, hoeveel?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ziolette

Maïsgrutten, hoeveel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 22:14

Relrite moet over een maand weer opgenomen worden in Utrecht voor een anusherstellende operatie. Hiervoor moet zij een flinke speklaag kweken, aangezien ze twee weken moet vasten (dus alleen kale box en water). Om haar wat dikker te krijgen ben ik haar maïsgrutten gaan bijvoeren. Nu geef ik haar naast haar normale voer een halve kilo maïsgrutten extra, omdat ik haar daar niet gelijk teveel van wilde geven.

Hoeveel maïs geven jullie bij als jullie het geven? Aquila moet straks ook aan de maïs en ik vraag me af of er een max is, ivm vertering en opname (1 kilo per dag een probleem ?). Aquila is erg mager omdat haar veulen veel van haar gevraagd heeft, aangezien ze al aardig op leeftijd is, is ze moeilijker dik te krijgen. Maïs leek me hiervoor ook een goede oplossing naast het normale voer.

Dus samengevat Haha! : Hoeveel maïs geven jullie?

Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!
Unetra v. Metall, Torontra Ster Sport (sgw) D-OC v. Lancelot, Alissa Prok D-OC v. Olivi, Idylle du Bonheur v. I'm special de Muze, Maximus v. Namelus

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 11:43

Niemand Verward .

Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!
Unetra v. Metall, Torontra Ster Sport (sgw) D-OC v. Lancelot, Alissa Prok D-OC v. Olivi, Idylle du Bonheur v. I'm special de Muze, Maximus v. Namelus

Relly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 07:49

Mmm, volgens mij zijn maisgrutten niet zo bekend tif. Na ja danmaar extra veel he? Dan zijn ze snel tonnetje rond. Haha! haha. Nee geintje,is er niemand die maisgrutten aan hun paard voert?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie