Nu al onder deken zetten 's nachts?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:42

Mango krijgt vrijdagnacht zn zomerdeken op, hij moet zaterdag op wedstrijd en het is een schimmel die altijd lekker in zn eigen poep
rolt en slaapt.

maar voor de rest hoeft tie nog nix om voor mij, het is
een arabier die gelukkig geen teddy beer word in de winter

ik doe het eigenlijk voor mezelf de 'gedachte' dat hij een zn box ligt/staat met heeeel veel stro maar zonder dekentje kan ik niet tegen dus zodra het 5-10 graden s'nachts word krijgt een lekker dekentje om!

toen hij nog gewoon vd manege was heeft hij dus nooit een deken om
gehad en is ook nooit ziek geweest, geen een manegepaard trouwens
dus eigenlijk zit we allemaal te 'mutsen'!

kijk als je het gebruikt voor sporten zodat hij niet teveel haar krijgt oke of op het land dat snap ik maar je zou eens voor de grap de temperatuur moeten opnemen in je box daar zal je van staan te kijken hoor!
ik bind het nl als het buiten minus 10 nog steeds heel erg behagelijk bij ons ik denk omdat het vrij nieuwe boxen zijn dus ook goed geisoleerd met toch genoeg luchtgaten.

toch doe ik het dit jaar weer hihihih..

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:38

Zaterdag ga ik op pad voor een nieuwe deken, en dan zal het niet lang meer duren. Vorig jaar liep ze dag en nacht buiten, en was ze rond deze tijd echt al een dikke vacht aan het aanmaken, nu staat ze 's nachts op stal en valt het wel mee. Maar ik wil wel voorkomen dat het een teddybeer wordt, ook al rijd ik geen wedstrijden. Half oktober, zoals op de vorige bladzijde genoemd, is voor mijn Haffie echt te laat, dan krijg ik haar echt niet meer droog.