Ik zoek tips voor een goed boek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Ik zoek tips voor een goed boek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 18:20

Ik zit al een tijdje te denken om maar weer eens een nieuw boek aan te schaffen. Wel een boek over paarden, maar ik weet nog niet wat.
Ik ben nu nog met de paardenschool bezig, en heb net paardenmassages uit. Ik weet alleen niet welk boek, of wat voor een boek. Heeft iemand tips??? Het moet wel een leerzaam boek zijn, wat ik op Guus kan toepassen Haha!

Suggesties please *LOL*

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:49

Mary Twelveponies, there are no problem horses, only problem riders.
Wereldboek. Eindelijk eens iemand die man en paard durft te noemen. Hard, keihard in haar uitspraken, zeer confronterend en ze weet ze feilloos te onderbouwen. Ze dwingt je terug te gaan naar die oorsprong, de mens, jij dus, wij allemaal dus.
Maar om je nou niet af te schrikken, het is geschreven alsof iemand je grappen en stunts van een ander vertelt, doorspekt met keiharde uitspraken.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:59

'Paard als partner' ==> is een leuk boek en staat veeeel info en oefeningen in (Natural Horsemanship) *een aanrader *

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:28

ikke schreef:
Mary Twelveponies, there are no problem horses, only problem riders.
Wereldboek. Eindelijk eens iemand die man en paard durft te noemen. Hard, keihard in haar uitspraken, zeer confronterend en ze weet ze feilloos te onderbouwen. Ze dwingt je terug te gaan naar die oorsprong, de mens, jij dus, wij allemaal dus.
Maar om je nou niet af te schrikken, het is geschreven alsof iemand je grappen en stunts van een ander vertelt, doorspekt met keiharde uitspraken.


dit lijkt mij een goed/leuk boek! waar kun je die aankomen en hoe duur kost die ongeveer?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:21

Je paard in topconditie, die heb ik net gehaald gister. Gaat meer over problemen met je paard en wat oorzaken kunnen zijn en ook oplossingen. In de winkel zeiden ze dat er ook dingen zoals masages in staan enz. Daar heb ik idd ook wat over in zien staan.