Geen evenwichts gevoel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Geen evenwichts gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 17:46

Als ik mijn paard in de trailer heb gaat het heel goed totdat er een bocht kom. als je een bocht naar rechts maar gaat het vrij goed en de ander kant op dan laat hij zich bijna vallen. ik heb er achter gereden en bij een bocht zie je alleen nog zijn oren boven de klep uitkomen het leek wel of hij zijn kont eronder liet vallen ofzo. hij krijgt ook meestal het schot schijn terwijl er wel diepe pinnen inzitten dus hoe kan hij dit voor elkaar krijgen? iemand een goed advies of die dit eerder heeft meegemaakt?

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:07

Waarschijnlijk toch idd problemen met zijn evenwicht in de trailer. Het schijnt te helpen als je ze in de breedte in de trailer zet, maar dan moet je wel een hele brede trailer hebben (3 paards?).
Ik weet dat m'n tante een paard heeft die ongeveer hetzelfde had, die haalde ook vaak z'n benen open en zat onder de wonden na een rit met de trailer, maar nu heeft ie er nauwelijks nog last van zo in de breedte.

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 19:09

ik heb wel een 2 paards kan proberen schot ertussenuit te doen en dan een merrie/veulen stang doen. hij had idd ook mijn hele beschermer gesloop (zonde!!) maar ja beter mijn beschermer dan zijn been Knipoog maar het is wel lastig maar ik ga het wel even proberen. het rare vind ik dat het eerst wel goed ging.