Keuring- Kledingvoorschriften

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chubby

Keuring- Kledingvoorschriften

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:23

Hey,

naar aanleiding van de Tinkerkeuring gisteren vraag ik me af hoe het zit met die kledingvoorschriften voor voorbrengers. In de reglementen staat namelijk dat de voorbrenger in 't wit gekleed moet zijn, met een rode of zwarte stropdas. Nu heb ik nogal wat voorbrengers gezien die duidelijk wilden maken dat zij een paard/pony voorbrachten van een bepaalde stal/ fokker. Die voorbrengers droegen dus een T-shirt (al dan niet in een kleurtje) met "reclame-opdruk"... Dit werd gewoon toegestaan Verward

Wat vinden jullie hier nu van? Zou een wedstrijdsecretariaat/ jury dit niet moeten verbieden? Wat mij betreft is zoiets toch reden voor diskwalificatie (bij weigering andere kleding/ andere voorbrenger)...

Groetjes!

Nog enkele plaatsen vrij op onze Paddock Paradise nabij Bergen op Zoom (NB). Meer informatie via PB!

Mama van Floris sinds 27 augustus 2011 en Hidde 30 september 2013

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:30

hmm als het in de regelemten staat dat je in witte kleding met rode/zwarte stropdas moet voorbrengen dan vind ik dat de jury het best zou mogen verbieden om reclame opdruk op je kleding te hebben tijdens het voorbrengen..

Dag lieve mama...

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:30

ach ja, op concours moet de voorlezer ook in tenu voorlezen. Heb ik ook nog bijna nooit meegemaakt...

Maar oke, keuringen zijn anders. Ik vind het eigelijk wel moeten om in het wit te gaan. Bij 'ons' zie ik vaak mensen helemaal in het wit, met een gekleurde bodywarmer met daarop reclame-opdruk. Ach ja. D'r is vort overal reclame he...

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:33

Tsja, een beetje reclame is niet erg idd. Maar dit kun je ook misschien zien als oneerlijke concurrentie?

Ik bedoel dit niet als "ontevreden" deelnemer ofzo hoor... Bij mij in de groep was er niemand met afwijkende kleding ofzo... Maar ik bedoel 't meer als principe Knipoog

Groetjes!

Nog enkele plaatsen vrij op onze Paddock Paradise nabij Bergen op Zoom (NB). Meer informatie via PB!

Mama van Floris sinds 27 augustus 2011 en Hidde 30 september 2013

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie