paard wordt gek als pony weg gaat

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

silleke

paard wordt gek als pony weg gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 11:49

Mijn paard staat nu sinds vorige week terug thuis. (had eerst enkele weken thuis gestaan en is toen naar de manege gegaan om zadelmak te maken en heeft daar bijna een half jaar gestaan, nu staat ze terug thuis).
Wanneer ik de pony eerst in de weide zet omdat ik over dat smalle wegje ze niet allebei tegelijk kan nemen wordt mijn paard gek in haar stal. Ze staat echt te steigeren, probeert te bokken kortom ze wordt gewoon wild en wil dan uit de stal. In de voormiddag gaan we met de pony rijden en dan staat ze dus ook alleen. Nu heb ik haar de laatste tijd al eerst op de wei moeten zetten want ze breekt gewoon mijn stal af. Huilen Dan kan ik de pony gewoon meenemen. Nu is het ook zo dat ze zwanger is. Ze is uitgeteld voor midden april. Ik vraag me af wat ik hier het beste mee doe? Verward
Ze moet het toch leren dan hij weggaat en terug komt, ik kan haar toch niet altijd 'gelijk' gaan geven.
Hoe pak ik dit het beste aan?

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 16:59

kan er mij niemand helpen? Verward Huilen

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:34

Ik heb er zelf ook een keer een topic over geopend:
[VMR] alleen staan
Inmiddels heb ik het geprobeerd met een shetlandertje ernaast die zijn stal nooit uitkomt. De eerste 2 dagen zag ze het arme beestje niet staan ( tja hij was ook wel erg klein, dacht waarschijnlijk dat het een hond was Haha!) Maar inmiddels gaat het heel goed. Ik baal er alleen nog steeds van dat ik mijn paard nergens alleen neer kan zetten Boos!

17 mensen vinden dit leuk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie