Enge dingen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Enge dingen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:26

Lucky en ik zijn nu enge dingen aan het oefenen maar ik ben een beetje op..ik weet geen enge dingen meer
Wat nu doen is waterplassen maken..emmer water vlakvoor of achter Lucky leeggooien..iemad langs laten fietsen en dan lekker laten bellen enzo..over zeil stappen (vindt hij niets aan) met plastic zakjes klieren..
Maar ik weet nu dus even niks meer verder... Bloos

hebben jullie nog ideeen we moeten er wal langs/doorheen wandelen..

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:33

paraplu boven zn hoofd houden, zeil over hem heen leggen, een vlag langs zn hoofd zwaaien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:35

ow ja..wacht ik ga het ff allemaal opschrijven..anders vergeet ik het weer..

edit: ik heb het opgeschreven!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:42

Klein, continue blaffende hondjes! Die hebben we nu op de nieuwe stal en Pluis kruipt zowat in m'n nek Haha! Hij went er maar aan.

Door een vliegengordijn heen lopen, je weet wel, zo'n goedkope met plastic slierten. Afzetlint etc.

=^.,.^=

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:49

Haha; dingen die het minst eng zijn; vleesverscheurende blikjes ofzo.
Mijn vorige paard was echt bom-proof, maar de meestsimpele dingen waren het minst te vertrouwen volgens hem!
Reden een keer jochies op een scooter voorbij die aan het schreeuwen waren en hem een tik tegen zijn reet gaven; niks aan de hand....ligt 10 meter verder een blikje in de berm en hij liep er langs alsof het hem elk moment kon aanvallen.
Mijn huidige paard vind alles aanleiding maar vooral; vliegers, kinderwagens, paragliders, de skibaan, een fiets die aanloopt, rolschaatsen, geluid van een zweep......

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:57

Plastic bekertjes op de grond en er overheen lopen, paraplu's, kinderen, mensen die regenjassen aantrekken, voetballen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:58

ik heb thuis zo`n klein eng irritant blaffend lelijk schoothondje zitten en daar is hij niet bang voor, en van mijn grote hond (lees;kalf) ook niet maar die blikjes enzo is ook wel een goed idee..