Jazz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mekker
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-04-03

Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 13:06

WIE WEET WAAR JAZZ IS?? Ik heb vernomen van een vriendin van mij dat ze bij FlairS op stal staat, dat had ze gezien op bokt, maar ik kan het niet vinden. Jazz is een merrie van ± 1.48, kruizing fjord/haflinger. Weet iemand iets, graag antwoorden.!!! BVD Ik wil graag weten hoe het met haar is!!!!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:09

Hier Flair S.Helaas denk ik dat ze hier niet op stal staat.Geef wat meer informatie over Jazz en misschien kan ik je evengoed verder helpen.

mekker
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 21:17

Hoi FlairS, ik had al het vermoeden dat ie niet bij jullie stond, want ik kon het op bokt nergens vinden. Ze is een merrie die meer op Fjord lijkt dan op Haflinger. Ze heeft een klein blesje en is reuze sterk. Helaas voor de pony hoest ze als ze niet genoeg buiten komt. Ze kan een leuk sprongetje maken en vind dressuur iets minder. Ze is verkeersmak. Het is mijn eigen ony geweest en heb haar verkocht aan dhr. Ackerman uit sint-pancras en ze is toen gelijk naar Manege de Hoef in Egmond aan de Hoef gegan. Ze heeft daar een week gestaan en is toen terug gegaan naar ackerman en ik denk verder verkocht. Daar is mijn spoor bijster. Ik wil eigenlijk gewoon graag weten hoe het met haar gaat en of ze uberhaupt nog leeft!! Bij de verkoop is haar entingsboekje mee gegaan en daar staat ook op de ze Jazz heet, dus hoop ik dat ze dezelfde naam nog draagt en daar staat ook in dat zolang ik haar heb gehad altijd keurig is geent!

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:27

ik weet het niet maar.....
heel veel suc6 met zoeken

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jadero, Lui_, MissMarije en 43 bezoekers