zadelmarkt.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48188
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 08:04

Weet je wel wat waterbuffel-leer kost ? Haha!
Stuk prijziger dan normaal leer hoor Schijnheilig

Nee , voor een Shetzadeltje , zo'n plat dingetje neem ik aan , zou ik ook gerust naar zadelmarkt gaan hoor. Als dat allemaal een beetje netjes vervaardigd is kan er weinig mis mee gaan en zal het verschil met zo'n zelfde type zadeltje bij een Hyporama ofzo nihil zijn. Leer kan best van mindere kwaliteit zijn , maar zeker als het alleen voor het beleren is , och , dan beter een goedkoop zadeltje waarmee het nog mis mag gaan.

Als je goed kijkt en niet zomaar domweg een zadel op de rug van je paard plant , dan moet je er best een leuk zadeltje op de kop kunnen tikken. Wil je een gewoon model zadel , met boom erin , dan zijn er natuurlijk veel meer knelpunten waar je op moet letten qua materiaal en bevestiging. Maar zo'n plat pannekoekje zou ik persoonlijk gerust daar halen als het er een beetje uitziet Lachen

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:09

we hebben toch besloten er niet heen te gaan, dan maar wat duurder....Weet iemand nog een goede winkel in de buurt van amsterdam?? ik had ook nog wat gehoord over een winkel in edam. weet iemand daar wat van?

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:29

Kawa, die zadels die ik noemde zijn allemaal een must voor de paardenrug Lachen