Jongens en paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Jongens en paarden?

Ja hartstikke leuk toch!
139 (89%)
Na ik vind het wel ok, maar ik zie ze liever jongensdingen doen.
13 (8%)
Nee paarden zijn voor de meiden en daarmee uit!
4 (2%)

Totaal aantal stemmen: 156


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:55

Ja leuk toch! Ik vind het ook prettig dat mijn man graag rijdt.
Als ik een x niet kan dan kan hij weer dus ons paard krijgt daardoor ook iedere dag haar beweging zonder dat ik een verzorg(st)er zou moeten nemen.
En mijn man en ik hebben ook dezelfde opvattingen dus vind ik het heel prettig zo.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:55

ik zou wel willen dat mijn vriend ook op ons paard zou rijden of zou
mesten of iets maar dat is ijdele hoop die houd meer van feyenoord.

op onze manege zijn een aantal jongens/mannen die rijden en ik vind het wel leuk zijn niet moeders mooiste en sommige zijn geloof ik ook homo
maar dat maak toch nix uit ze hebben het prima naar hun zin en houden
veel van hun paarden!!!

ik zou het echt geweldig vinden om met mijn vriend langs het strand te rijden of iets in die richting lijkt me geweldig!! nu doe ik dat alleen maar met een vriendin

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:38

Hahaha , moet wel lachen om sommige opmerkingen die hierboven staan ,

mannen met paarden is een leuke combi ,
maar mannen met rijbroeken is echt verschrikkelijk...

Ieeuw

Een BEETJE vent klimt toch niet in een RIJBROEK nota bene ...brrrrr Tong uitsteken

Rom / SP ? *LOL*

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:42

pmarena schreef:
mannen met paarden is een leuke combi ,
maar mannen met rijbroeken is echt verschrikkelijk...


jij gaat toch ook niet met je gewone kleren op een paard zitten????

Heb geen prob om rijkleding te dragen, het hoort nou eenmaal bij de sport.

bij vrouwen kan het soms net zo fout staan als bij mannen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:44

pmarena schreef:
Een BEETJE vent klimt toch niet in een RIJBROEK nota bene ...brrrrr Tong uitsteken

Idd, alleen met wedstrijd Haha!

Maar jongens en paarden? Ik vind het niet kunnen Tong uitsteken
Ik vind dat paarden alleen maar blauw moeten zijn met lange roze manen die je lekker kunt kammen *LOL*


Clown

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48395
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:49

mannen en paarden is een geweldige combi.... vooral als de mannen nog meer pennymeisje-trekjes hebben dan wij vrouwen... Haha!

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:53

PascalB"]
[quote="pmarena schreef:
mannen met paarden is een leuke combi ,
maar mannen met rijbroeken is echt verschrikkelijk...


jij gaat toch ook niet met je gewone kleren op een paard zitten????

[/quote]

Ja. Wel.

Zo'n nichterig strak broekie , nee dank u

Op 1 of andere manier vind ik vooral die strakke broekies dat paarden-meuterige...brrrrr. Het is geen echte afkeer hoor , maar ik pas liever , dank je feestelijk Lachen

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:01

pmarena"]
[quote="PascalB"][quote="pmarena schreef:
mannen met paarden is een leuke combi ,
maar mannen met rijbroeken is echt verschrikkelijk...


jij gaat toch ook niet met je gewone kleren op een paard zitten????

[/quote]

Ja. Wel.

Zo'n nichterig strak broekie , nee dank u

Op 1 of andere manier vind ik vooral die strakke broekies dat paarden-meuterige...brrrrr. Het is geen echte afkeer hoor , maar ik pas liever , dank je feestelijk Lachen
[/quote]

draag zelf strak omdat ik die bandplooi niet fijn vind zitten, en ik niet makkelijk aan een goede maat rijbroek kan komen.
Had het liever ook anders maar zolang ik ze goed vind zitten met rijden maakt het me niet zoveel uit. je zal me er niet mee in de supermarkt vinden.

en natuurlijk smaken verschillen (gelukkig maar).

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:07

Ik rijd gewoon in mijn spijkerbroek of wat ik die dag naar m'n werk aanhad. Lekker makkelijk. Chappies erom en gaan.

Iedereen moet zelf weten wat 'ie het fijnst vindt hoor idd Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:07

Wordt vaak als "homo"sport weergegeven maar kijkeens in de springsport, daar lopen heel wat stoere Knipoog mannelijke personen rond hoor!
en niks mis mee Haha!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:12

Zijn vaak de vooroordelen van mensen die niet rijden . allemaal een grote mond totdat ze er zelf opzitten.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:46

Pascal: Leve de joggingbroek! Zitten errug goed! Tenminste die ik heb. Ik heb een hekel aan strakke broeken in het algemeen, anders zou ik ook wel een rijbroek dragen denk ik.
Maar iedereen moet natuurlijk rijden in datgene wat hij/zij het prettigst vindt Lachen

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:50

Hou het voorlopig nog wel bij de rijbroek Lachen maar een joggingbroek zal ook wel goed zitten.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:55

jongens die lief zijn met dieren zijn ook vaak lieve mensen in het algemeen. ik ken drie paardenjongens, en alledrie waren ze superlief, vriendelijk tov mij zowel als de dieren.
ik ken voor de rest alleen jongens die mij uitlachen om de dieren, en geen van hen kan me een moer schelen, hoe knap ze ook zijn. ze zijn niet lief. niet echt.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:21

Ik vind westernrijden in een spijkerbroek en een cowboy hoed op stoerder voor een jongen. Ze zeggen ook dat jongens alleen voetballen maar er is een nieuw meisje in onze klas en die staat op spits bij voetbal. Haha vind het wel grappig hoor heeft ze een T-shirt aan met Seedorf op de achterkant.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:33

Ik vind het juist harstikke leuk als jongens paardrijden.... je ziet ze veels te weinig.... het moet eens afgelopen zijn met het idee dat het een dames sport is.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:34

Ctal schreef:
Ik vind het juist super leuk, meestal als je een vriendje hebt, kan hij niet begrijpen dat je je hele vrije tijd er voor wilt opgeven.Maar een 'paardenjongen' lijkt me ideaal Tong uitsteken
Ach t maakt me niet zoveel uit.


idd ja,
als je nu een vriendje hebt, dan zijn ze constant woest dat je geen
tijd voor hun maakt, en dan je alleen maar met je 'knollen' bezig bent.
ik zou wel heel graag een 'paardenjongen' willen!!!!!
dat lijkt me echt SUPER OK dan!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:48

Mijn vriend is wel gek met zijn paard (wat-ie voor mij gekocht heeft!), hij is altijd heel trots als ze wat presteert en hij heeft er zelfs een keer op gezeten toen ze net zadelmak was!
Hij heeft verder de ballen verstand van paarden maar hij vindt het wel leuk.

Als HIJ het maar niet in zijn kop krijgt om op ZIJN paard te gaan rijden, dan moet IK haar delen!! No way Haha!

Mijn vriend is echt de beste, hij vraagt nooit "moet je nou alweer naar die knol?". Nee, bij hem is het "moet je niet even naar Silly? Wel goed voor haar zorgen hoor, is ook belangrijk!".
En dat voor een vent van 32!

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:01

ik vind het wel leuk de combi jongens en paarden. Lijkt me wel ideaal een vriendje die paarden ook leukt vindt
Mijn ex moest er niets van hebben en die zag je ook niet kijken bij de paarden. Hij vond ze maar stinken en mij ook.
Nee ik heb liever een jongen die het wel leuk vindt en niet de hele tijd vraagt waar je nu weer naar toe gaat en heb je geen tijd voor mij enzo.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:02

ja meer mannen bij de paarden!
want al die vrouwen af en toe bij elkaar pffffff...
kom maar op mannen!! allemaal massaal aan de paarden Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:10

Ik vind het wel leuk hoor, als ze je maar niet de hele tijd op me vingers zitten te kijken en me de hele tijd corrigeren.

Maar dat doet me vriend niet, want die kan nog niet rijden, maar dat komt binnekort wel Haha!

Achja en in sommige takken kom je zelfs meer jongens dan meisjes tegen

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:54

ik vind dat jongens en paarden zeker gaan! hun begrijpen tenminste want het is paardrijden, want sommige hoor je echt zo zeggen van de jongens: ohhh...paardrijden...
afgelopen jaar hadden we 1 jongen in de klas zitten die paardreed

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:21

waarom zou een jongen niet mogen paardrijden? wat een onzin!!

dan mogen meisjes dus ook niet voetballen Verward

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 22:21

hehe grappig eigenlijk...

de mensen hier, hoe kan het ook anders, die vinden dat het wel moet kunnen, en de mensen die er niks mee te maken willen hebben, die vinden dat het niet kan. als argument noemen ze dan dat ze de hele dag in zo'n strakke broek moet lopen... en dat dat dan je nootjes afknijpt.. en nog veel meer onzin... maar dan mijn vraag aan hun.. hoe weet je dat allemaal?? intuïtie? instinct?

paardrijden was idd meer een mannen aangelegenheid. maar de plotse omklap heeft ervoor gezorgd dat de helft het wel leuk vind, en de andere die weet nieteens wat paarden zijn. nee ze weten wel wat koeien en geiten en schapen zijn.. maar paarden Verward dat is toch zo'n beest met 4 benen en een hoofd? en waarom eigenlijk benen en hoofd.. enz enz.. het is meestal wel hetzelfde verhaal.

op school ook, degene die het weten, die "probeerde" mij ermee te pesten, maar daar keek ik niet naar om, dat was dus al snel niet leuk meer, en het wer saai toe ik uithaalde. nou van je vrienden moet je het hebben...

en zo en zo het onderschijt maken tussen een jongens.. en een meisjes sport.. wat heeft dat voor zin, ja misschien berijk je ermee dat die mensen stoppen, en toch maar kiezen voor een sport die meer jongens of meisjes achtig is..

sterker... toen ik begon met rijden op zo'n manege, toen vroegen alle mensen aan mij of ik stage kwam lopen (ik was er toen ook al iedere dag)
maar ze geloofdfe bijna niet dat ik kwam rijden... en dan dat getut over rijden in een korte broek... joh daar wer ik gek van.. kijk uit hoor!! ohhh straks liggen je benen open... bla bla... toen ik klaar was met mn eerste les, toen kwam iedereen kijken naar mijn benen hoe die er nog net zo als voor de les uit zagen Verward lochisch toch?

maargoed, jongens en paardrijden vind ik als jongen helemaal niet erg.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 22:35

ik vind dat als ze echt goed met paarden omgaan het juist leuk is.
En er is toch ook meisjesvoetbal? dan moet er ook jongenspaardrijden zijn .
Nee maar als die jongens willen rijden dan moeten ze vooral gaan rijden, zich niet tegenlaten houden en als ze er toch van houden net zoals jij en ik dan is er toch helemaal niks mis mee?
ik vind het echt kunnen, dat van niet kunnen vind ik echt onzin!