Drukplekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadine__
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: sint-pancras

Drukplekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:48

Ik verzorg een shet en die heeft sinds kort weer erg last van zijn rug hij had het al eerder maar dan vooraan zijn borst..toen had hij er daar witte plekken maar die zijn verdwenen.. ik heb toen die mensen gevraagd of ze een nieuw zadel wouden kopen of dat er misschien een andere oplossing was.. Maar daar hebbe ze niks aan gedaan toen heb ik een lekker dik bondje gekocht en daar heb ik tot sinds kort mee gereden. Maar sinds een paar dagen als ik dan op zijn rug druk niet aan het begin maar een beetje daarachter vlak bij zijn kont dan gaat hij bokken en probeert hij me te trappen.. Ik wou eigenlijk vragen wat ik daar aan kon doen.. iniedergeval ga ik deze weken zeker niet rijden en ga ik andere dingen met hem doen dat hij iniedergeval beweging krijgt. Wat kan ik eraan doen? en hoe moet ik het verkomen.. het is erg moeilijk om een goedpassend zadel te vinden voor een shetlander.

Nadine__
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: sint-pancras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:54

ik kan niet zien wat jullie hebbe geschrevern:S

Nadine__
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: sint-pancras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:57

ik kan het nog steeds niet zien ik snap er echt niks van

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:59

dat komt omdat er nog niet is gereageert! maar ik zou niet gaan rijden tot je een goed, (desnoods op maat gemaakt) passent zadel hebt en gewoon daarna of tot die tijd lekker andere dingen gaan doen en weer het vertrouwen in het zadel terug winnen met je VZ pony..

Nadine__
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: sint-pancras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 18:00

thanks beetje dom!!!!!

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:02

Ik zou ook niet rijden, zolang die drukplek niet weg is.. Anders wordt het alleen maar erger..

En natuurlijk opzoek gaan naar een passend zadel..

Nadine__
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: sint-pancras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 16:03

dankje