Wat voor soort omheining hebben jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:06

Overal stroomlint en draad en tussen 2 weides in op ooghoogte een ijzerdraad uitstekend beide weides in, dat de paarden niet over de omheining heen elkaar raken.
Eergisteren is het een paard gelukt om met bokken een been over de houten omheining van een buitenbak te gooien
Afbeelding
Tos is 1.43 dus reken maar dat die omheining ook zoiets is, en ze gooide zo haar achterbeen er over, een flinke vleeswond het gevolg.
En Tos heeft een keer een beenwond gehad door onder een stroomdraad door te rollen met 1 been
Geen een omheining is 100%, maar ben blij dat ik nu niet meer op een stalling sta waar prikkeldraad gebruikt word!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:10

Bij ons op de manege hebben ze van die witte stroomlinten als omheining, maar er staat geen stroom op. Om de paddock hebben ze dat ook, maar daar staat wel stroom op.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:12

Wij hebben alles dubbel want onze shetten gaan overal overheen, onderdoor, langsheen, doorheen etc. Haha!
Nu hebben we van dat dikke groene gaas (dus geen schapengaas waar ze met de hoeven in kunnen komen) en daarvoor nog vier lagen schriklint. *LOL* Ze zijn er niet meer uigekomen, maar ik roep niet te hard. Knipoog

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:16

wij hebben stroomdraadje met daaronder schapen gaas..
Nog nooit problemen mee gehad

In de bak hebben we rubbere lijnen ofzo??


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, fokfanaat en 34 bezoekers