Waarom is dat vliegenspul toch zo duur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kendra

Berichten: 8713
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Waarom is dat vliegenspul toch zo duur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 16:09

Heb vandaag nog maar weer een fles Atex-anti-daas opgehaald, maar voel me daar toch niet echt gelukkig bij. Ook al gebruik ik meestal azijn met citronella-olie, voor onder het rijden haal ik toch maar af en toe 'een fles uit de winkel'. Kost wel 18 euro of zo Boos! Boos! - dat is omgerekend bijna 40 gulden!!! Heb toch echt het gevoel dat ze de guldenprijzen om hebben gezet naar euro's hoor, kan me niet voorstellen dat ik een paar jaar geleden muggenspul kocht voor f40!!


oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:46

tja volgens mij hebben ze ook overal een euroteken voorgezet. Het is idd niet meer normaal hoeveel alles kost! Dan kan je net zo goed zelf iets maken waarvan de vliegen wegblijven. (alhoewel dat niet zo makkelijk gaat maar vliegenspul werkt ook niet altijd zo geweldig )

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:49

vond ik ook al. de prijzen zijn gewoon belachelijk. ze zullen wel denken dat mensen met paarden toch geld zat hebben.... of ze denken mensen kopen het toch dus kunnen we net zo goed wat meer vragen. gelukkig heb ik voor het rijden een vliegendeken in de vorm van een uitrijdeken en zadeluitsparing erin. scheelt me weer vliegenspray spuiten die vaak toch niet helpt.

DAG LIEVE MAMA. I love you and I miss you
28 mei 1941 - 21 januari 2009

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:55

Ik vind de prijzen tegenwoordig ook belachelijk sinds de euro er is, als je het omrekend is het heel veel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers