watervrees?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rebati

watervrees?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 14:03

Met dit weer is het lekker om je paard een beetje aftekoelen door te wassen. Cool Haha!
Maar mijn pony vind water niet zo Scheve mond
Als ik de slang in haar buurt houd gaat ze al achteruit.
En doe ik het met een spons gaat het beter, behalve haar benen en dr kont.
Vast zetten helpt niet want dan gaat ze hangen.
Daarstraks lukte het redelijk alleen ze liep heel de tijd rondjes om me heen(ik had het touw vast).

Hoe hebben jullie je paard aangeleerd dat het wel lekker is en ze dus niet bang hoeft te zijn?

Brabantse Fries ;)

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 19:48

Niemand?:-/

Brabantse Fries ;)

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:26

gewoon 1 iemand vasthouden en dan die andere heel voorzichtig langzaam aan het paard gaan spuiten...eerst alle hoefjes en dan daarna iets hoger enz. enz. beiden geven er nou niks meer om.

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 01:21

Eerst beginnen met alleen de benen nat maken en langzaam naar boven werken. Iemand die nooit loslaat je paard vast laten houden. Zelf de staart vasthouden zodat je paard minder makkelijk kan gaan kloten (beetje wazig maar ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen) Zorgen dat je allebei aan dezelfde kant van het paard staat. Even doorpakken en uiteindelijk laten alle paarden zich dan wel afspuiten. Kijk wel uit dat je niet in de richting van het hoofd spuit want dat vinden ze meestal niet prettig (uitzonderingen bevestigen de regel)

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie