Buitenrit, paarden huren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Buitenrit, paarden huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 13:17

Wie weet een leuk en goed adres waar je tegen betaalbare prijs een buitenrit kunt maken? We zijn allebei gevorderd en wonen in Friesland, maar bv een uur met de auto is geen probleem.


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:44

In Dwingeloo bij manege de Drift kun je leuke paarden huren. het is daar niet zo duur. het adres is Drift 12 in Dwingeloo. en het tel nummer is 01521592625. ik weet niet precies wat het kst maar dan moet je maar even bellen. ze hebben ook een internetsite. die kun je vinden als je bij google gaat zoeken op manege de drift. ik ga daar altijd met mijn paard op vakantie. het bos is helemaal geweldig! je kan paarden huren voor een uur of voor twee uur, af en toe hebben ze ook langere ritten. als je voor een of twee uur huurt kan dat met of zonder begeleiding. succes!

groetjes vanessa

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:28

ja manege de drift. *LOL*
wij gaan met onze pension deze maand er heen. 16 paarden waarvan 8 ong huren daar en drie huifkarren

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:44

Ben zo'n twee jaar geleden bij deze manege geweest http://www.manege-rca.nl en toen vond ik het erg leuk. De manege is gevestigd in Appelscha en ligt aan de rand van het Drents-Friese Wold.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker en 134 bezoekers