Combinatie: meerdere paarden (rijden) met Ath/Gymn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:46

HorseF@N"]
[quote="yvetje schreef:
Ik doe atheneum 5 nog een keer, omdat ik het vorig jaar niet heb gered, maar dat was niet omdat ik te weinig tijd had ofzo. Een vriendin gaat nu naar de examenklas en die rijd met 4 pony's wedstrijden en die heeft dit jaar wel gehaald. Gym2 is helemaal wel te doen en als het echt niet gaat en school lijd eronden, dan kan je altijd nog zeggen dat je ermee stopt. Ik zal sowieso voor de eerste gaan en de tweede alleen een keertje als je tante het echt niet meer bijbeent. Maar die zal ik er niet bijnemen om elke dag te doen. Mocht je tante Odes (of de ferro) willen verkopen, dan houd ik me aabevolen Haha! Veel suc6 met het maken van de juiste keuze.


hihi ok Afbeelding
Bedankt, wat jij typt zo denk ik er zelf ook over!
Ik moet eerst maar eens zien of 1 erbij goed te doen is dan kan ik de andere er altijd nog bij gaan rijden.
Die vriendin van jou, rijd ze die pony's zelf ook elke dag of heeft ze een lief broertje of zusje die ze wel eens wil rijden ?AfbeeldingAfbeelding
[/quote]

Mijn vriendin die rijd zeg maar bij een handelsstal. Ze heeft daar 5 vaste pony's die ze rijd en uitbrengt, waarvan er een binnenkort word verkocht. En 1 heeft een veulen, dus die word nu minder gereden. Het komt er dus op neer dat ze nog steeds 4 pony's uitbrengt (wat dus inhoud dat je bijna elke weekend op wedstrijd gaat, omdat je moeilijk alle 4 de pony's elke keer kan meenemen) Daarbij rijd ze soms ook nog een aantal pony's die voor de handel zijn. Een hele hoop dus. Per dag rijd ze zo'n 3 pony's en ze is ongeveer 1 a 2 keer in de week vrij. De eigenaar zelf rijd de pony's zelf ook als het bijvoorbeeld wat minder gaat en natuurlijk omdat het anders allemaal een beetje veel wordt. Ze (=margriet) vind het zelf nu ook allemaal wat veel worden en wil er sowieso 1tje minder gaan doen.

Ik zal dus als ik jou was echt voor de eerste gaan! Die is echt zooo gaaf Lovers en als je een dag eerder vrij bent, of je hebt weinig huiswerk of je hebt in het weekend een gaatje over en je hebt er zin in, dan kan dan zeggen dat je het andere paard ook wel even wil doen. Focus je gewoon lekker op de eerste en ga daar wedstrijden me rijden en doe de ferro er voor de lol af en toe een keertje bij. Mocht het echt niet gaan, kan je altijd nog zeggen dat je het wat rustiger aan wil doen, door bijvoorbeeld 1 keer in de week minder te gaan rijden of de wedstrijden voorlopig even op de loop te laten. heel veel succes met je nieuwe bijrijdpaardje!!! OK dan!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 15:26

Heel erg bedankt.
Sinds gister ben ik al begonnenAfbeelding.
Mijn tante vind iedere dag 2 paarden toch een beetje te zwaar worden dus rijd ik odes en mijn tante de ferro.
We zijn nu ook van plan om af en toe dan eens een dagje te ruilen ofzo of dat ik de ferro erbij pak Afbeelding.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 00:43

Mooi zo! Volgens mij wordt het een hele gezellige boel daar bij jouw tante! Lachen En ik weet zeker dat 1 paard je zeker gaat lukken! (niet je eigen vergeten hé! Bloos )

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 13:34

hahahah neej die vergeet ik niet hoorAfbeelding
Bedankt nog voor je leuke reacties!