Veluwetrail?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Veluwetrail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 23:34

Ik heb een vraagje, hoeveel kost een veluwetrail (als je hem helemaal wilt doen) en hoe regel je dat en is een ruiterbewijs verplicht? En hoe gaat dat dan allemaal, wie kan het me uitleggen? Schijnheilig

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 06:59

Veluwetrail is gratis (is gewoon ruiterpad) maar je hebt wel een kaart nodig en die kun je bestellen via www.veluwetrail.nl je hebt voor sommige stukken een ruiterbewijs nodig idd.
Verder begin je gewoon ergens en kun je onderweg overnachten bij de aangegeven maneges en worden desgewenst je spullen nagestuurd....
Alles wat je wil weten staat in het boekje en op de site van de veluwetrail.
Succes!
Viv

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 08:09

Dank je Haha!

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:24

Als je gewoon een set goede kaarten van de veluwe koopt en een paar weekenden besteed aan het zoeken van onderdak dan heb je meer voorpret, meer info over veeeel meer ruiterpaden en vindt je waarschijnlijk veel leukere onderdak-adresjes. Bedenk dat bedrijven die in de Veluwe-trail gids vermeld staan, daar flink voor betalen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:33

Ik ga zaturdag weg om hem helemaal rond te rijden. Ik gebruik niet overal de officiele adressen, dat wil wel eens prijzig zijn, maargoed, dit is m'n vakantie dit jaar, dus soit.
Je zult dus zelf een beginpunt moeten kiezen en vandaaruit dagettappes maken en van te voren overnachtingen reserveren. Dat gaat je denk ik deze zomer niet meer lukken, 't is allemaal aardig volgeboekt op de Veluwe.

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:38

Tip: Koop ook een goede kaart. Op sommige plekken is de Veluwe Trail niet zo goed aangegeven, waardoor je dus wel een bordje mist en helemaal verkeerd uitkomt (spreek uit ervaring...).